پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310108 تاریخ : 1396/09/11-18:33:48
,5,22,
دبیران دوره متوسط خراسان شمالی با چالشهای مدیریت آب استان آشنا شدند

دبیران دوره متوسط خراسان شمالی با چالشهای مدیریت آب استان آشنا شدند

نشست ویژه دبیران دوره متوسط خراسان شمالی با محوریت آشنایی با چالشهای مدیریت آب این استان در تالار همایشهای شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب؛ این نشست در راستای مشارکت طلبی دبیران و جامعه دانش آموزی دوره متوسط استان برای ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه برگزار شد و دبیران شرکت کننده در نشست با وضعیت منابع و مصارف آب استان در بخشهای مختلف آشنا شدند. 

دبیران حضور یافته در این نشست پس از توضیحات مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در مورد منابع و مصارف آب استان از تاسیسات طرح آبرسانی به شهر بجنورد و سد شیرین دره بازدیدکردند و با روند تامین و توزیع آب شرب در مرکز خراسان شمالی آشنا شدند.
پس از آشنایی با چالشهای مدیریت آب استان، دبیران دوره متوسط خراسان شمالی در اظهارات شفاهی و همچنین فرمهای نظرسنجی خواستار تداوم برگزاری این نشستها و برخورد قاطع با متخلفین منابع آب استان شدند.
آنها افزایش آب بها کشاورزی را به عنوان عامل موثری در بازدارندگی از مصرف بی رویه آب دانسته و خواستند که برخورد قاطع با متخلفین منابع آب و افزایش آب بهای کشاورزی در دستور کار مسئولین قرارگیرد.
مدیریت رسوبات و اجرای طرح آبخیزداری در بالا دست سدها به منظور افزایش عمر مفید سدها از دیگر خواسته این دبیران بود.
این برنامه با همکاری مدیریت روابط عمومی و معاونت منابع انسانی و مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی برگزار شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 459
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران