پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376823 تاریخ : 1397/06/26-09:16:41
,4,
دبیر اجرایی کمیسیون اسکاپ منصوب شد

با حکم دبیر کل سازمان ملل متحد

دبیر اجرایی کمیسیون اسکاپ منصوب شد

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد، خانم آرمیدا سالسیاه آلیسجاباناه را به سمت معاون خود و دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ )، منصوب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، خانم آرمیدا سالسیاه آلیسجاباناه  اندونزیایی که جایگزین خانم شمشاد اختر شده است ، کار خود را به عنوان  معاون جدید دبیرکل سازمان ملل متحد به صورت رسمی از اول نوامبر سال جاری آغاز خواهد کرد.

آلیسجاباناه که استاد اقتصاد دانشگاه های اندونزی است،  از سال 2016 به عنوان مدیر مرکزی مطالعات توسعه پایدار و معاون آکادمی علوم اندونزی مشغول به کار بوده است. 
دبیر اجرایی  جدید اسکاپ همچنین در حال حاضر عضو موسسه تحقیقات اقتصادی برای کشورهای شرق و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا است و در کارنامه خود عضویت در  مراکز و موسسات تحقیقات  اقتصادی مختلفی را دارد 
وزیربرنامه  توسعه ملی اندونزی و ریاست آژانس برنامه ریزی توسعه ملی اندونزی از سال 2009 تا 2014 ،نماینده دولت اندونزی در بانک توسعه آسیایی و بانک جهانی و نیز مشارکت در تیم های تحقیقاتی بانک جهانی، سازمان بین‌المللی کار، اتحادیه اروپا، مرکز تحقیقات پیشرفته اقتصادی در توکیو و بانک توسعه آسیایی از دیگر سوابق اجرایی و تحقیقاتی خانم آلیسجاباناه است.
کمیسیون اسکاپ یکی از پنج کمیسیون سازمان ملل است که زیرنظر شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد فعالیت دارد. ایران و 66 کشور دیگر در منطقه آسیا و اقیانوسیه در این کمیسیون عضو هستند. مرجعیت ملی این کمیسیون در جمهوری اسلامی ایران بر عهده سازمان برنامه و بودجه کشور است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران