پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213662 تاریخ : 1395/05/24-13:41:04
,14,16,17,
خط جدید تله کابین توچال راه اندازی می شود

با اعتبار بالغ بر50 میلیارد ریال:

خط جدید تله کابین توچال راه اندازی می شود

مدیر عامل مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال از اجرایی شدن پروژه احداث خط جدید تله کابین در ستاد بنیاد خبر داد و گفت: در آینده ای نه چندان دور شاهد عملیات و ساخت این پروژه عظیم خواهیم بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید محمد رضا پرهیزکار که به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از پروژه های در دست بهره برداری و در دست اقدام سخن می گفت، یادآور شد: بهره برداری از این خط جدید بین 3 تا 5 سال زمان خواهد برد، ضمن اینکه تمامی تلاش بخش فنی مجموعه، ارتقای سطح ایمنی تله کابین است ، به همین جهت شرکت تله کابین توچال اولین شرکتی است که براساس اقدامات جدید استاندارد، توانسته مجوز بهره برداری از استاندارد ایران را اخذ نماید.
  وی افزود: بریا راه اندازی این خط جدید که تا ظرفیت 1500 نفردر ساعت کار می کند، 50 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که تمامی این تلاش ها برای بهره وری بیشتر و بهینه خدمات مجموعه توچال نظیر تسهیل استفاده آحاد هموطنان  از طیف های گسترده جامعه، پیرو منویات مقام معظم رهبری است که در بازدید ایشان از مجموعه تکلیف فرموده اند.

وی ساماندهی و توسعه فضای سبز پارکینگ توچال ، احداث منابع ذخیره آب 400 هزار لیتری،آبیاری قطره ای فضای سبز جاده سلامت به طول 2 هزار متر، احداث مجموعه غذایی، نصب دوربین های مدار بسته در پارکینگ،ایستگاه ها و پیست اسکی و هتل، را از اقدامات انجام شده در این مجموعه برشمرد.
وی همچنین گفت: در راستای شعار امسال که مقام معظم رهبری آن را سال اقتصاد مقاومتی و کار و اقدام و عمل نام نهادند، اولین کابین ساخت داخل توسط مهندسان سخت کوش احداث و در حال حاضر در خطوط ایستگاه تله کابین مورد آزمایش قرار دارد.

 

مدیر عامل  مجموعه تفریحی ورزشی و فرهنگی توچال، احداث تله اسکی برای امکان استفاده اسکی بازان از قله جنوبی پیست اسکی بین المللی توچال و ارتباط ایستگاه 5 و 6 برای عدم توقف مسافران  ایستگاه  5 و نصب تلویزیون شهری در ایستگاه اول  به منظور نمایش وضعیت جوی همزمان ایستگاه های بالایی برای میهمانان را از برنامه های عملیاتی 6 ماهه اول سال جاری برشمرد.
 به گفته پرهیزکار، طی 4 ماهه ابتدای سال نیز پیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مجموعه بازدید داشته اند که حدود 400 هزار نفر از خدمات تله کابین و 66 هزار نفر از سورتمه و 7 هزار نفر از تله سیژ استفاده کرده اند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران