پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264983 تاریخ : 1395/11/02-12:04:54
,16,10028,
خسارت میلیاردی ماهی فروشان پلاسکو

خسارت میلیاردی ماهی فروشان پلاسکو

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از خسارت یک میلیارد تومانی ماهی فروشان ساختمان پلاسکو خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، طی روزهای اخیر که حادثه پلاسکو در مرکز شهر رخ داد، همه ی حواس ها به واحدهای تولیدی و خرده فروشی پوشاک در این ساختمان بود و شاید کمتر کسی به فکر ماهی های آکواریومی بود که در طبقه منفی یک این پاساژ جا خوش کرده بودند که با ریزش این ساختمان زندگی آنها هم پایان یافت.

برهمین اساس مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی درباره این واحدها گفت: در ساختمان پلاسکو 4 واحد فروش ماهی آکواریومی بزرگ دارای پروانه از اتحادیه بودند. این واحدها در طبقه منفی یک ساختمان قرار داشتند.

وی با توضیح اینکه اخیرا یکی از این واحدها به صنف پوشاک واگذار شده بود اما پروانه آن ابطال نشده بود، اظهار داشت: سه واحد فعال در این ساختمان به کلی تخریب شده و اموال داخلی این واحدها اعم از ماهی ها، ابزار و... حدود یک میلیارد تومان خسارت دیده اند.

یوسف خانی ادامه داد: سرقفلی مغازه ها و اختصاص مکانی برای فعالیت آن ها برعهده شهرداری است و هر تدبیری برای سایر واحدها اندیشیده شود به این سه واحدهم اختصاص خواهد یافت.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه ماهی های آکواریومی وارداتی و گران هستند، قطعا تحت پوشش بیمه بوده اند.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران