پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306981 تاریخ : 1396/07/29-16:23:03
,10028,
خدمت رسانی به مردم در سازمان تامین اجتماعی ارزش بالایی دارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

خدمت رسانی به مردم در سازمان تامین اجتماعی ارزش بالایی دارد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی خدمتگزار کارگران و خانواده های آنان است و کار در این سازمان از ارزش بالایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل و مسئولان شعب تامین اجتماعی استان قم با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه تامین اجتماعی تصریح کرد:اغلب مخاطبان سازمان تامین اجتماعی بخش آسیب پذیر و کارگر جامعه هستند و خدمت به این عزیزان افتخار و ارزش بالای معنوی دارد.

وی با بیان این که قم از جایگاه بین المللی برخوردار است، اظهار کرد:خدمت در این استان عشق می خواهد و مسئولان اجرایی که عهده دار منصب می شوند فقط به خدمت به مردم فکر کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از تمام مدیرانی که تلاش خود را در جهت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم قم کنند حمایت می کنیم.

امیرآبادی خاطرنشان ساخت: مدیران تامین اجتماعی در استان قم در تعامل با مجموعه وزارت کار و همچنین دستگاههای مرتبط باید به کمک بخش تولید بشتابند و مساعدت در جهت توسعه اشتغال پایدار اولویت کاری آنان باشد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تامین اجتماعی در قم را خواسته 752 هزار بیمه شده تامین اجتماعی از مدیران ارشد این سازمان عنوان کرد و افزود:خدمات رسانی در استان قم با تردد سالانه بیش از 23 میلیون زائر ، نگاه ملی را می طلبد و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی نسبت به این موضوع تدبیری بیاندیشند.

در ابتدای این دیدار، مدیرکل تامین اجتماعی قم فرصت خدمتگزاری در قم را ارزشمند توصیف کرد و گفت:خدمت به مردم قم در کنار آستان کریمه اهل بیت ع و مراجع عظام تقلید یک موهبت الهی برای مسئولان استان است.

علی اصغر دادخواه افزود: تامین اجتماعی قم با داشتن 752 هزار بیمه شده در حدود 58 درصد جمعیت استان را زیرپوشش دارد و خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می کند.

وی ضریب پشتیبانی بیمه ای در استان قم را شش و هفت دهم اعلام و تاکید کرد:اولویت کاری سازمان تامین اجتماعی بر کمک به توسعه اشتغال پایدار در استان قم متمرکز خواهد شد.

وی ایجاد و توسعه خدمات الکترونیک در مجموعه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید را مهم ارزیابی و تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی توانست سازمانی پیشرو در تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از 12 خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه کرده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون شهری بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا داشته است.

دادخواه از نسخه الکترونیک، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و نامنویسی متمرکز به عنوان 4 طرح مهم الکترونیک در دست اجرای سازمان تامین اجتماعی در استان قم نام برد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران