پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279289 تاریخ : 1396/02/13-08:23:08
,3,
خدمات نوین بانکی موجب افزایش سهم ثامن از بازار می‌شود

خدمات نوین بانکی موجب افزایش سهم ثامن از بازار می‌شود

سرپرست مناطق آزاد تجاری صنعتی گفت: خدمات نوین بانکی ازجمله عوامل مهم در ایجاد مزیت رقابتی برای بانک‌ها و مؤسسات برای جذب مشتریان و رضایتمندی آنها است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،روح اله انصاری یکتا تصریح کرد: با توسعه صنعت انفورماتیک،تغییرات عمده‌ای در شکل پول و سیستم‌های انتقال منابع در عرصه بانکداری ایجادشده که ارائه خدمات متنوع بر بستر  IT را به‌عنوان یک مزیت رقابتی برای بقای بانک‌ها و مؤسسات به موضوعی ضروری بدل کرده است.

وی افزود:بانکداری نوین به معنای یکپارچه‌سازی بهینه کلیه‌ی فعالیت‌های یک بانک از طریق به‌کارگیری فناوری نوین است که امکان در اختیار گذاشتن کلیه خدمات موردنیاز مشتریان را فراهم می‌کند.

انصاری یکتا با اشاره به راهکارهای افزایش سهم موسسه در بازار، افزود:رقبا با تغییر مداوم خدمات خود و چگونگی عرضه‌ی آن به مشتریان،پیوسته در حال تغییر بازار هستند و با این راهکار درصدند تا سهم بازار خود را افزایش دهند ازاین‌رو کارآمدی مؤسسات مالی درگرو جلب اعتماد مشتریان است.

وی نحوه پاسخگویی به مشتریان،امکانات فیزیکی بانک و تنوع در خدمات،را از شاخص‌های داخلی مؤثر در خدمات نوین بانکی به‌منظور دستیابی به  سطوح بالاتری از رضایتمندی مشتریان عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:توجه به توانایی‌های بانک‌های رقیب در پیاده‌سازی خدمات نوین،یافتن نقاط ضعف رقبا و استفاده از فرصت‌های توسعه‌ای به‌منزله‌ی مزیت رقابتی و عرضه‌ی سریع‌تر خدمات نوین بانکی نسبت به رقبا،از عوامل مؤثر بر خدمات بانکداری نوین هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 376
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران