پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377386 تاریخ : 1397/07/03-14:00:15
,10028,22,
حقوق شهروندی و سلامت اداری از مهمترین شاخصهای نظارتی و ارزیابی است

حقوق شهروندی و سلامت اداری از مهمترین شاخصهای نظارتی و ارزیابی است

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، ضمن بیان رویکرد و کارکردهای تأمین اجتماعی استان در سال جاری، استقرار میز خدمت در جهت ارائه خدمات سریع و آسان توأم با تکریم مراجعین را گامی مؤثر در بهبود کیفیت خدمت رسانی دانست و اذعان داشت: با توسعه خدمات غیرحضوری و نیز تفویض اختیارات قانونی صورت گرفته در شعب، شاهد روانسازی امور بوده ایم و امید است با تکمیل حلقه های خدمات غیرحضوری از جمله پرونده الکترونیکی کارگاهها و دفاتر درمانی هوشمند، بتوانیم خدمات مطلوبتر و با کیفیت تر به جامعه هدف ارائه دهیم.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جهت شناسایی نقاط ضعف و تقویت ظرفیتها و توانمندی های موجود، کسب رتبه دوم در جشنواره شهید رجایی را حاصل اهتمام، تلاش و جدیت همکاران در انجام امور و توجه به مسئولیت اجتماعی عنوان داشت و تصریح کرد: در سال جاری با تدوین شاخصهای دقیق و قابل پایش، ارزیابی کلیه واحدهای اجرایی و پشتیبانی واحدهای تابعه در دستور اداره کل تأمین اجتماعی استان قرار گرفته است.
دکتر حیدر فتح زاده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از عملکرد تأمین اجتماعی استان در تحقق شاخصهای جشنواره شهید رجایی، استقرار میز خدمت در شعب تأمین اجتماعی را به عنوان الگویی عملی برای سایر دستگاههای استان دانست و تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سلامت اداری از جمله مهمترین شاخصها و محورهای نظارتی است که مورد ارزیابی قرار گرفته و انتظار می¬رود دستگاههای اجرایی با رعایت شاخصهای این حوزه، موجبات جلب اعتماد و رضایت عمومی را فراهم آورند.
در این جلسه کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیران کمیته های توسعه مدیریت اداره کل تأمین اجتماعی استان، پیشنهادات و نکته نظرات خود در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات در سال 97 را مطرح کردند.
در ادامه این جلسه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی و هیأت همراه از شعبه پنج تبریز و همچنین نحوه استقرار میز خدمت و خدمات رسانی به مخاطبین بازدید کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران