پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376087 تاریخ : 1397/06/17-17:38:18
,2,
حضور عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب بانک در استان مرکزی

حضور عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب بانک در استان مرکزی

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی با حضور مهندس ماهی کار عضو هیات مدیره بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مرکزی، در این مراسم که روز شنبه 17 شهریور در سالن اجتماعات بانک کشاورزی برگزار شد ، مهندس ماهی کار- که به نمایندگی از روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک در این مراسم حضور داشت – اعلام کرد : بر مبنای گزارش مرکز تحقیق و پژوهش مجلس شورای اسلامی، بیش از نیمی از تسهیلات بخش کشاورزی در برنامه پنجم توسعه، توسط بانک کشاورزی پرداخت شده و برای پرداخت این میزان تسهیلات در طول برنامه ششم، 2 میلیون و 750 هزار میلیارد ریال منابع مالی  مورد نیاز است.

وی ضمن اشاره به نقش بانک در توسعه بخش کشاورزی ادامه داد: بانک کشاورزی به واسطه برخورداری از46 میلیون حساب، 600 هزار میلیارد ریال منابع در اختیار دارد و پرداخت این میزان تسهیلات در طول برنامه ششم توسعه نیازمند عزم جدی وتلاش کارکنان این بانک و حمایت مسئولان در جذب منابع است.

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی یاد آور شد: بانک کشاورزی سال گذشته 388 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف پرداخت کرده که 92 درصد این تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شده است.

ماهی کار، میزان منابع بانک کشاورزی در ابتدای انقلاب را 89 صدم درصد از مجموع منابع بانکی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: میزان اعتبارات این بانک پس از جنگ تحمیلی با ایجاد 344 شعبه در چهار استان کشور به 2.2درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: اکنون منابع بانک کشاورزی با ایجاد 1672 شعبه در سطح استان ها به 6.72 از مجموع منابع بانک های کشور افزایش یافته است و 65 درصد منابع مورد نیاز بخش کشاورزی توسط این بانک تامین می شود.

ماهی کار رضایت استفاده کنندگان از خدمات بانک کشاورزی را مورد توجه و چشمگیر اعلام و بانک کشاورزی را خانه مشتریان قلمداد کرد .

شایان ذکر است در این جلسه مهندس ابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان و مهندس فرخی معاون امور استانداری مرکزی نیز ایراد سخن کرده و از زحمات بانک کشاورزی در حمایت از تولید قدردانی کردند.

  این جلسه با قدردانی از زحمات مهندس صناعی مدیر اسبق بانک کشاورزی و معارفه رضائی ،رئیس سابق اداره کل خزانه داری و مبادلات بانک به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان مرکزی به پایان رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران