پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306621 تاریخ : 1396/07/24-14:35:38
,10028,
حضور شرکت رایتل در نمایشگاه تلکام 2017

حضور شرکت رایتل در نمایشگاه تلکام 2017

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشور، امروز با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ در این نمایشگاه کلیه اپراتورها، شرکت‌های داخلی و خارجی، تولیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکار در حوزه سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطات حضور داشتند.

شرکت رایتل وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیز، همانند دوره های قبل با معرفی خدمات جدید و آخرین فناوری‌های ارتباطی میزبان علاقه مندان این صنعت در نمایشگاه تلکام است.

بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های این اپراتور، علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردها و خدمات شرکت رایتل، از هدایا و تخفیف‌های این اپراتور بهره‌مند شوند و با ارائه کارت ملی و گوشی یا تبلت هوشمند خود، سیم‌کارت دیتا یا اعتباری رایگان این اپراتور را دریافت کرده و از امکانات این سیم کارت‌ها استفاده کنند.

همچنین مشترکین رایتل در بازه زمانی برگزاری این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه حضوری به غرفه‌های رایتل، از تخفیف30 تا 40 درصدی در خرید بسته‌های مصرفی اینترنت بهره‌مند شوند.

گفتنی است، این نمایشگاه از 24 تا 27 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 435
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران