پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282892 تاریخ : 1396/05/23-19:06:35
,23,
حضور جهرمی در وزارت ارتباطات، آینده ای در خور شان ایران، در حوزه راهبردی فضا فراهم می کند

یادداشت

حضور جهرمی در وزارت ارتباطات، آینده ای در خور شان ایران، در حوزه راهبردی فضا فراهم می کند

دکتر محسن بهرامی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فضایی ایران ، با توجه به معرفی محمد جواد جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات در یادداشتی نوشت.

بانک و صنعت ، ریاست محترم جمهوری با معرفی وزرای کابینه، تلاش کرده­ اند تا در دولت دوازدهم مناسب ترین وزیران را برای اداره کشور در جهت تعالی و توسعه متوازن برگزینند. ‏انشالله تعامل سازنده با مجلس محترم شورای اسلامی بهترین ترکیب برای کابینه حاصل خواهد شد. در این میان انتخاب مهندس آذری جهرمی به عنوان مدیری جوان، سرشار از انرژی، متعهد به نظام و کارآزموده و آینده ­نگر برای سکان­داری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این نوید را می دهد که جوانان سهم  بسزایی در تحولات کشور داشته باشند.

اعتقاد داریم با حضور آذری جهرمی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فضایی ایران به‌ عنوان متولی امور فضایی صلح آمیز کشور و بازوی شورای عالی فضایی و کل حوزه فضایی آنچنان که شایسته است و بیش از پیش مورد توجه و پشتیبانی قرار گیرد و اقدامات مفیدی که در دوره گذشته در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و ماهواره ­ها، تامین ماهواره مخابراتی و سنجش از دور، حمایت از توسعه و بومی سازی فناوری­ های فضایی و کاربردهای خاص و منحصر به فرد این فناوری به انجام رسیده است، همگام با انجام سایر ماموریت های کلیدی وزارت، در دولت دوازدهم نیز تداوم ‌یافته و اقتدار علمی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
وزارت ارتباطات به عنوان یکی از موثرترین وزارتخانه های زیربنایی کشور که در بسیاری از محورهای توسعه ­ای نقش پیشران، توانمندساز و تسهیل کننده را ایفا می کند، می تواند با نقش کلیدی خود در فرایند تصمیم سازی در حوزه حاکمیتی فضا و نظم بخشی به ساختار تصمیم سازی و تصمیم گیری و اجرا، با قرار گرفتن دبیرخانه شورای عالی فضایی در این وزارتخانه و ساماندهی اجرای برنامه های فضایی کشور گامی موثر در جهت تحقق چشم انداز توسعه یافتگی کشور بر دارد. حضور مهندس آذری جهرمی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ویژگی ها و توانی که از ایشان سراغ داریم زمینه مناسبی را برای رقم زدن آینده ای در خور شان جمهوری اسلامی ایران در حوزه راهبردی فضا فراهم  می کند.

اطمینان داریم با وزارت آقای آذری جهرمی، جوانان مستعد و خلاق کشور با امیدی دوچندان برای آینده کشور تلاش می­ کنند و با اتکا به توانمندی های داخلی و استفاده از تمامی ظرفیت های کشور در قالب ساختاری منسجم در جهت توسعه و بالندگی این صنعت گام برداشته خواهد شد.
اطمینان ریاست محترم جمهوری، حمایت بزرگان و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر واعظی از معرفی ایشان برای تصدی مقام عالی وزارت مهر تاییدی است بر آینده موفق این بخش.

 


دکتر محسن بهرامی
معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فضایی ایران



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران