پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353582 تاریخ : 1397/05/14-10:07:53
,17,22,
حذف 23 فرآیند زاید سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی

حذف 23 فرآیند زاید سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: یکی دیگر از مزایای حضور واحد حقوقی در میز خدمت سلب دیدگاه سنتی به این واحد بوده و باعث شده تا مراجعه کنندگان از این بخش به عنوان همراه خود یاد کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، رحیم بابایی مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: پس از استقرار میز خدمت در این شرکت اقدامات لازم برای کاهش بروکراسی اداری و مراجعات سرمایه گذاران به بخش های مختلف انجام و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی 23 فرآیند در واگذاری حق انتفاع حذف و در 11 فرآیند خلاصه شد.

وی ادامه داد: در مدت زمانی که از استقرار میز خدمت در شرکت شهرک های صنعتی استان می گذرد رضایتمندی مراجعه کنندگان از کاهش بروکراسی ها بالا رفته و فضای سرمایه گذاری در استان بهبود یافته است.

بابایی با اشاره به استقرار واحد حقوقی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در میز خدمت، گفت: حضور مستقیم همکاران حقوقی در کنار همکاران سایر بخش ها موجب شده تا بتوانیم بدون واسطه مشکلات را رصد کرده و با نظر حمایتی در جهت حل مشکلات قدم برداریم.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی افزود: یکی دیگر از مزایای حضور واحد حقوقی در میز خدمت سلب دیدگاه سنتی به این واحد بوده و باعث شده تا مراجعه کنندگان از این بخش به عنوان همراه خود یاد کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران