پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 249306 تاریخ : 1395/08/28-12:57:49
,13,
حجتی:دولت به صادر کنندگان محصولات کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت می دهد

حجتی:دولت به صادر کنندگان محصولات کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت می دهد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت به صادر کنندگان محصولات کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 11 درصد پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,محمود حجتی پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از کارخانه قند شرکت کشت و صنعت جُوین واقع در خراسان رضوی افزود: امسال بخش مهمی از تسهیلات سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی برای بخش صادرات محصولات کشاورزی اختصاص داده شد. 

وی ادامه داد: دولت برنامه ریزی کرد تا از فرصت ایجاد شده در دوران پسابرجام بهترین بهره برداری را در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به سایر کشورها انجام دهد. 
حجتی گفت: براین اساس در تمام موافقتنامه هایی که بین جمهوری اسلامی و سایر کشورها منعقد می شود، موضوع صادرات محصولات کشاورزی مورد توجه است. 
وی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی وظیفه دارد در مرحله نخست بسترهای لازم برای صادرات محصولات کشاورزی را آماده سازد و در مرحله دوم از صادر کنندگان با پرداخت یارانه و تسهیلات مناسب پشتیبانی و حمایت کند. 
وزیر جهاد کشاورزی گفت: براین اساس دولت برای برخی محصولات مانند شیر، سیب زمینی و سایر محصولات کشاورزی یارانه اختصاص داده است و برای توسعه صادرات محصول کشمش نیز از صادرکنندگان حمایت می شود. 
حجتی عنوان کرد: دوران پسا برجام بهترین فرصت برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی محسوب می شود و دولت حمایت های لازم را از آنها می کند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 190
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران