پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279230 تاریخ : 1396/02/11-13:33:36
,10025,
جلسه مشاور فنی مدیر عامل و مدیر بیمه های اموال و مسئولیت در دفتر شعبه انزلی بیمه آسماری برگزار گردید

جلسه مشاور فنی مدیر عامل و مدیر بیمه های اموال و مسئولیت در دفتر شعبه انزلی بیمه آسماری برگزار گردید

طی جلسه ای که با حضور سرکار خانم بهرام زاده مشاور فنی مدیر عامل و مدیر بیمه های اموال و مسئولیت ، سید سعید حسینی مدیر شعبه بیمه آسماری و چند تن از نمایندگان برگزار گردید ضمن تاکید بر پتانسیل مناسبی که منطقه آزاد برخوردار است در خصوص مسایل مختلف منطقه و طرح های جدید پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در ابتدای جلسه مدیر شعبه انزلی ضمن خیر مقدم توضیحاتی در خصوص وضعیت شعبه انزلی و سایر شرکت های مستقر در سطح منطقه ارائه نمود.

وی همچنین بر رعایت اخلاق حرفه ای از سوی شرکت های مستقر در سطح منطقه تاکید نمود و در خصوص نرخ های غیر فنی که در برخی رشته های بیمه ای علی الخصوص در رشته تکمیل درمان اعلام میگردد انتقاد نمود و افزود این ذهنیتی که برخی شرکت های بیمه دنبال میکنند ( نرخ شکنی تنها راه رسیدن به جذب پرتفو است ) اشتباه میباشد.

حسینی در بخشی از صحبت های خود به طرح جدید شرکت بیمه آسماری ( طرح درمان برای واحدهای کمتر از 50 نفر) اشاره نمود و افزود با شناسایی کامل بازار هدف و استقبال عموم مردم از این طرح میتوان نیاز قشر متوسط و کم درآمد بومیان منطقه را در رشته تکمیل درمان برطرف نمود و خدمات شایان ذکری به آنها ارائه کرد.

در ادامه جلسه سرکار خانم بهرام زاده ضمن قدردانی از تلاش همکاران و نمایندگان شعبه ، توسعه شبکه فروش و جذب بازاریاب برای دستیابی به تولید پرتفو مناسب را لازم دانست و خاطر نشان کرد با توجه به پتانسیل مناسبی که منطقه آزاد انزلی برخوردار است و همچنین رزومه خوبی که شرکت در منطقه به جا گذاشته و رضایت مندی عموم ساکنین منطقه می توان با تلاش بیشتر بخش اعظمی از بازار منطقه را به دست گرفت .

وی در بخشی از صحبت های خود با نمایندگان در خصوص بیمه های آتش سوزی  با توجه به تعداد بالای منازل  مسکونی در محدوده منطقه آزاد و عدم آگاهی ساکنین این منطقه به خرید بیمه نامه آتش سوزی مسکونی از سوی آنها تاکید نمود و افزود :با مراجعه حضوری و بازاریابی مستمر میتوان  این آگاهی و اطلاعات را به ساکنین منطقه ارائه نمود تا در این راه خدمت رسانی مناسبی انجام پذیرد .

مشاور فنی مدیر عامل در پایان اذعان کرد: این رشته با وجود آنکه حق بیمه ارزانی دارد اما به دلیل کمتر شناخته شدن مزیت های آن در میام مردم منطقه خریداران از آن به عنوان یک بیمه غیر ضروری می نگرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران