پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313917 تاریخ : 1396/10/25-17:24:49
,5,22,
جلسه حمایت از سرمایه گذاران احداث نیروگاه های خورشیدی در شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

جلسه حمایت از سرمایه گذاران احداث نیروگاه های خورشیدی در شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

مهندس موسی رضایی مدیرعامل این شرکت به موقعیت مناسب استان اصفهان جهت توسعه نیروگاه های خورشیدی پرداخت و هدف از این جلسه را بررسی موانع، تخصیص زمین و مسائل زیست محیطی و ... در ارتباط با احداث و توسعه نیروگاه های خورشیدی برشمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر مجوز احداث 1184 مگاوات انرژی خورشیدی برای شرکتهای فعال، در منطقه اصفهان صادر شده که تنها یک نیروگاه 10 مگاواتی در منطقه جرقویه به بهره برداری رسیده و 230 مگاوات دیگر نیز منجر به عقد قرارداد خرید تضمینی برق شده است.

در ادامه جلسه، سرمایه گذاران نیروگاههای خورشیدی به برخی موانع احداث نیروگاه اشاره کرده و پیشنهاداتی جهت تسریع در احداث این نیروگاه ها ارائه کردند.

گفتنی است در این جلسه که بیش از سه ساعت بطول انجامید، مدیران و کارشناسان مربوطه، بر حل مشکلات و تسریع روند احداث از طریق یکپارچه سازی خدمات تاکید کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 386
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران