پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282801 تاریخ : 1396/05/22-11:01:19
,17,
جزئیات اطلاعات نهادهای پولی مجاز را صرفاً از سایت بانک مرکزی دریافت کنید

جزئیات اطلاعات نهادهای پولی مجاز را صرفاً از سایت بانک مرکزی دریافت کنید

فهرست بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آن‌ها مانند مشخصات ثبتی، نشانی، شماره‌های تماس را صرفاً از طریقپايگاهاطلاع‌رسانی بانک مرکزی دریافت کنید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بر مبنای گزارش‌های واصله، تشابه اسمی و یا اشتراک در اعضای هیات‌مدیره  برخی نهادهای بانکی و مؤسسات پولی غیربانکی اعم از شرکت‌های واسپاری (لیزینگ)، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تعاونی‌های اعتبار و صرافی‌ها، با یکدیگر و یا با سایر شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بعضاً منجر به بروز اشکالاتی از حیث تشخیص بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز ‌و تفکیک شخصیت حقوقی این نهادها با سایر اشخاص حقوقی (دارای تشابه اسمی) توسط مشتریان نهادهای مذکور شده است. 

در همین رابطه تاکید می‌ شود، فهرست بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آن‌ها مانند مشخصات ثبتی، نشانی، شماره‌های تماس و ... در پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک درج شده است. بر این اساس هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک به نشانی www.cbi.ir، بنر نظارت بانکی، بخش بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز، از نام و مشخصات کامل هر یک از بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز مطلع شوند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران