پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6658 تاریخ : 1391/07/27-10:32:55
,9,16,17,
جریمه 200میلیارد تومانی یک شرکت خودروساز

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران خبر داد

جریمه 200میلیارد تومانی یک شرکت خودروساز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: یک شرکت خودروساز به دلیل ارتکاب تخلف به پرداخت جریمه نقدی 200 میلیارد تومانی در حق صندوق دولت محکوم شد.



 

 به گزارش بانک و صنعت: یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در زمینه برخورد با گرانفروشی و احتکار کمیته ای تشکیل شده است که با همکاری سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح بازار حضور می یابد.
وی درباره تخلف جدید برخی تولیدکنندگان مبنی بر عدم درج قیمت محصولات یا مخدوش کردن قیمت ها و فروش با قیمت بالاتر گفت: در این زمینه پرونده هایی به تعزیرات ارجاع شده و در حال رسیدگی است.
ملکی تاکید کرد: ضوابط قیمت گذاری از وظایف تولیدکنندگان است و اگر قیمت مندرج را مخدوش کنند عذر بدتر از گناه و از مصادیق بارز تخلف است.مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به تخلف یکی از تولیدکنندگان خودرو گفت: این تولیدکننده متخلف به پرداخت جریمه نقدی 200میلیارد تومانی در حق صندوق دولت محکوم شده است. البته در کنار این جریمه باید مبالغی را هم به مشتریان برگرداند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران