پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282615 تاریخ : 1396/05/17-11:37:10
,3,
جریان آزاد اطلاع رسانی بازدارنده بسیاری از مفاسد اقتصادی و اجتماعی است

جریان آزاد اطلاع رسانی بازدارنده بسیاری از مفاسد اقتصادی و اجتماعی است

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با تبریک 17 مردادماه روز خبرنگار، این روز را روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه خبرنگارانی دانست که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، دکتر عیسی رضایی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار طی پیامی از تلاش های فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تقدیر نمود.

 مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به نقش اصحاب رسانه در دنیای ارتباطات و اطلاعات گفت: نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسع? آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

دکتر رضایی افزود: جریان آزاد اطلاع رسانی به جز در موارد امنیتی می تواند بازدارنده بسیاری از مفاسد اقتصادی و اجتماعی باشد که این وظیفه خطیر بر عهده خبرنگاران گرامی نهاده شده است که امید است رسالت خود را به دور از هرگونه جهت گیری صنفی و شخصی به نحو احسن ایفا نمایند. 

 نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: در این میان جایگاه شهدای رسانه نشان از رسالت خطیر خبرنگاران در جنگ نرم دشمنان و آشکارنمودن حق و حقیقت و ایجاد وحدت، همدلی و غرور ملی ‏دارد.

دکتر رضایی با اشاره به نامگذاری 17 مردادماه به عنوان روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار گرامیداشت نام و یاد شهدای اصحاب رسانه است . از تلاش های صادقانه خبرنگاران ایران اسلامی در زمینه  اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در نظام بانکی تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف ایزد سبحان در راستای اعتلای نام ایران اسلامی موفق و پیروز باشند. 

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران