پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348699 تاریخ : 1397/02/23-15:28:07
,6,
تکنولوژی ساخت قطعات خودروهای برقی و خودران در ایران نیست

تکنولوژی ساخت قطعات خودروهای برقی و خودران در ایران نیست

قطعه سازان ایرانی قادر به تولید 100 درصد قطعات مورد نیاز تولید خودرو بوده و فقط برای تولید قطعات خودروهای خودران و برقی نیازمند تکنولوژی های جدید هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دومینیک لعل معاون ارشد کیفیت رنو در ایران، با بیان این مطلب گفت: قطعه سازان ایرانی در مقوله تکنولوژی همگام با قطعه سازان جهانی حرکت می کنند و فقط با چالش های غیر فنی همچون سرمایه گذاری، تامین قطعات، نبود مجموعه سازان بزرگ(تی یر1) و ... دست وپنجه نرم می کنند.

وی در خصوص اینکه رنو تا چه میزان در انتقال تکنولوژی به قطعه سازان ایرانی فعال است، اظهار داشت: ما ارتباط بین قطعه سازان بین المللی و مرجع گروه رنو-نیسان-میتسوبیشی را با قطعه سازان ایرانی فراهم می کنیم تا در صورت توافق و تفاهم شاهد سرمایه گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی بین آن دو باشیم.
دومینیک لعل همچنین تعداد قطعه سازان طرف قرارداد رنوپارس برای تولید خودروهای تندر90 و ساندرو را 65 قطعه ساز ایرانی اعلام و بیان کرد: ما در این دو خودرو به دنبال افزایش داخلی سازی تا 80درصد هستیم و در حال حاضر در تندر90 حدود 60 و برای ساندرو 40درصد قطعات از تامین کنندگان داخلی انجام می شود.
معاون ارشد کیفیت رنو در ایران از چالش خود با قطعه سازان ایرانی سخن گفت و متذکر شد: من در جلسات مختلف با قطعه سازان ایرانی، آنها را در یک چالش قرار دادم و آن چالش دستیابی زودتر هر یک از آنها به رنکینگ A رنو در قطعه سازی است و احتمال می دهم تا پایان سال این مهم اتفاق افتد.
به گفته وی، روش های کنترل کیفیت برای تولیدات خودروهای تندر90 و ساندرو که هم اکنون در ایران پیاده شده و یا در حال پیاده سازی است دقیقا همان روش هایی می باشد که در تمام پلنت های رنو در سراسر جهان و اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اجرا می شود.
دومینیک لعل همچنین از 600 نفر روز فعالیت واحد کیفیت رنو در ایران طی سال گذشته و در شرکت های قطعه سازی ایرانی خبر داد تا پروسه کیفیت به نحو احسن برای تولید قطعات خودروهای رنو در ایران پیاده و اجرا شود.
همچنین مهدی مهرآور قائم مقام کیفیت رنو در ایران، در این نشست با تاکید بر اینکه تمرکز شرکت رنو در مقوله کیفیت، بر روی جلب رضایت مشتریان است، تاکید کرد: ما به دنبال تغییر طرز تفکر در خودروسازی ایران هستیم و تمام تلاش رنو و واحد کیفیت، پیاده سازی نگاه و تفکر مشتری مداری در تولید و عرضه خودروهای رنو است.
به گفته وی، بیش از 50 نفر در واحد کیفیت رنو در ایران فعالیت می کنند که دو سوم از این نیروی انسانی در پلنت های تولیدی خودروسازان به منظور اجرا و پیاده سازی صحیح کیفیت برای تولید محصولات رنو حضور دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 408
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران