پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279009 تاریخ : 1396/02/04-11:38:56
,17,
تولیدکنندگان کاغذ همچنان به دنبال افزایش تعرفه‌ها

با وجود رد درخواست افزایش 2000 تعرفه توسط دولت

تولیدکنندگان کاغذ همچنان به دنبال افزایش تعرفه‌ها

رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران از پیگیری مجدد تولیدکنندگان در جهت وضع تعرفه بالاتر به منظور واردات و جلوگیری از واردات بی‌رویه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، با اشاره به این‌که در بخش کاغذهای بسته‌بندی تولید مازاد بر نیاز کشور است، اظهار کرد: در این بخش بیش از ظرفیت کشور تولید داریم و اصرار تولیدکنندگان به وضع تعرفه بالا برای واردات و جلوگیری از واردات بی‌رویه است.

وی با اشاره به این‌که در زمینه‌ی بسته‌بندی کاغذ از دنیا عقب نیستیم، ادامه داد: در سه استان کشور سه کارخانه جدید مدنظر قرار گرفته‌اند و برهمین اساس تولید کاغذهای بسته‌بندی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران در مورد وضع تعرفه بالا برای واردات کاغذ، عنوان کرد: پیش از سال این مساله را به وزارت صنعت، معدن و تجارت منعکس کردیم و ظاهرا دولت با این مساله مخالفت کرده است.

روغنی اظهار کرد: دولت حدود 2000 درخواست افزایش تعرفه را رد کرده که یکی از آنها مربوط به کاغذ است اما ما همچنان پیگیر وضع تعرفه واردات کاغذ هستیم هرچند که این مساله تنها یکبار در سال مدنظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر کاری از ما خواسته نیست و امیدواریم با طرح این مساله دولت آینده وضع تعرفه بالاتر برای واردات کاغذ مدنظر قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 388
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران