پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253354 تاریخ : 1395/10/11-14:16:13
,1,22,
توجه به مطالبات یکی از مهمترین اولویت های بانک است

توجه به مطالبات یکی از مهمترین اولویت های بانک است

معاونین طرح و توسعه و پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد از شعب استان هرمزگان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان هرمزگان، جعفرصفایی مزید- معاون طرح و توسعه بانک- ضمن بازدید از شعب مرکزی، گلشهر، ولایت، فاطمه الزهرا(س) و قشم درگفتگو با همکاران، جایگاه امروز بانک و دستیابی به اهداف چشم انداز آن را مرهون تلاش های بی وقفه و دلسوزانه کارکنان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه همکاران ما افرادی تلاشگر و متعهد هستند که تمام توان خود را صرف ارتقاء و پیشرفت بانک نموده اند.

وی با بیان اینکه تحقق بهره وری بانک حاصل کوشش تمامی همکاران، است تصریح کرد: توجه به مطالبات یکی از مهمترین اولویت های بانک است که باید در تمامی بخش ها با جدیت پیگیری شود.

صفایی با تاکید بر تجزیه و تحلیل اطلاعات و بررسی شرایط بازار، ابراز داشت: توجه به سرمایه انسانی بانک، افزایش توان و قدرت نقدینگی، مدیریت هوشمندانه محیط کسب و کار، تحلیل سهم رقبا از بازار و ضرورت افزایش سهم بانک و استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه از اهداف راهبردی بانک مهر اقتصاد می باشد.

اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی- نیز در این دیدار اظهار داشت: بازدهی دارایی دغدغه اصلی بنگاه های اقتصادی به شمار می رود از اینرو بنگاه اقتصادی در تلاشند تا بازدهی دارایی یا همان بهره وری خود را افزایش دهند.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک خاطر نشان کرد: بانک ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد دارند لذا در چنین شرایطی چنانچه تخصیص منابع به درستی صورت گیرد، شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد منطقه خواهیم بود.  

اکبری پس از بازدید از املاک استان در نشست با همکاران پشتیبانی مشکلات ساختمان جدید امور شعب استان هرمزگان، جابجایی ملک شعبه فاطمه الزهرا(س)، کیش و املاک تملیکی و مهمانسراهای استان را مورد بررسی قرار داد که نسبت به ساخت و تجهیز و بازسازی شعب و تعیین تکلیف املاک تملیکی تصمیماتی اتخاذ شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 412
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران