پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375539 تاریخ : 1397/06/11-12:43:46
,6,
تنها 8 دستگاه از 63 اتوبوس برقی فعال هستند

تنها 8 دستگاه از 63 اتوبوس برقی فعال هستند

معاون نظارت شورا گفت: تعداد 55 دستگاه اتوبوس علیرغم نداشتن هیچگونه نقص فنی، بیش از یک سال است که در محوطه پایانه پارک شده و از آنها هیچ استفاده‌ای نمی‌شود لازم است دلایل این مشکل بررسی تا از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، معاون نظارت شورا گفت: تعداد 55 دستگاه اتوبوس علیرغم نداشتن هیچگونه نقص فنی، بیش از یک سال است که در محوطه پایانه پارک شده و از آنها هیچ استفاده‌ای نمی‌شود لازم است دلایل این مشکل بررسی تا از این ظرفیت استفاده شود.

افشین حبیب‌زاده در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران، حمل و نقل عمومی را یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری در شهر تهران عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مدیریت و برنامه‌ریزی در جهت استفاده بهینه از امکانات موجود شهرداری، گفت: در بازدید سرزده‌ای که همکاران ما در چهارم شهریور از پایانه اتوبوس‌های برقی تهران داشتند، مشاهده شد که با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و فرسوده بودن ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران از تعداد 63 دستگاه اتوبوس برقی این پایانه تنها 8 دستگاه اتوبوس فعال است.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تعداد 55 دستگاه اتوبوس علیرغم نداشتن هیچگونه نقص فنی، بیش از یک سال است که در محوطه پایانه پارک شده و از آنها هیچ استفاده‌ای نمی‌شود و دلایلی نظیر عدم ظرفیت برق موجود و عدم احیای خطوط دیگر در این رابطه عنوان می‌شود.

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته در خرید این اتوبوس‌ها و آموزش رانندگان آن، اظهار کرد: با توجه به اینکه هزینه زیادی جهت تهیه این نوع اتوبوسها انجام شده است و تعداد زیادی نیروی انسانی در جهت استفاده از آنها آموزشهای تخصصی لازم را سپری کرده‌اند، لازم است به این امر توجه کرده و ضمن بررسی دلایل این مشکل، ظرفیتهای لازم در جهت بهره وری مناسب از این اتوبوسها در جهت بهبود و توسعه خدمات حمل و نقل عمومی را ایجاد کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران