پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376709 تاریخ : 1397/06/25-11:30:15
,1,
تقدیر استاندار ایلام از تلاش‌های بانک صادرات ایران برای توسعه اشتغال

تقدیر استاندار ایلام از تلاش‌های بانک صادرات ایران برای توسعه اشتغال

اقدامات بانک صادرات ایران در حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی استان ایلام از سوی استاندار و مدیر کل کمیته امداد این استان مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، استاندار ایلام و مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) با اهدای لوحی به مدیر شعب این بانک در استان ایلام از تلاش‌ها و مساعدت‌های بانک در راستای توسعه اشتغال و توانمند‌سازی محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال قدردانی کردند.

در لوح تقدیر قاسم سلیمانی دشتکی و ضیاء رضایی خطاب به محمدرضا توران سرایی آمده است: «... خدمت و تلاش صادقانه در راستای اعتلای پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران ازارزش والایی برخوردار است. این لوح سپاس به منظور قدردانی از تلاش‌ها و مساعدت‌های جنابعالی در راستای توسعه اشتغال و توانمند‌سازی محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تقدیم می‌شود.»
بنا براین گزارش، بانک صادرات ایران از ابتدای سال 96 تا 22 شهریور سال جاری با پرداخت بیش از 8600 فقره تسهیلات به ارزش بالغ  بر2 هزار و 295 میلیارد ریال در استان ایلام نقش برجسته‌ای در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و رفع محرومیت‌های این استان داشته است. 
در این مدت اعطای 1796 فقره انواع وام‌های قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر 227 میلیارد ریال بخشی از تلاش‌های این بانک برای کاهش مشکلات مردم محروم این استان و بهبود وضع معیشت آنها بوده است.
در عین حال طی این مدت بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و بازرگانی، صادرات، ساختمان، مسکن و سایر حوزه‌های اقتصادی از حمایت‌های مالی بانک صادرات ایران برخوردار بوده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران