پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310262 تاریخ : 1396/09/13-13:05:28
,10028,
تقدیر از مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

تقدیر از مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه و فعال سازمان تامین اجتماعی؛ ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به عنوان بسیجی نمونه معرفی و از سوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکترسیدتقی نوربخش در متن این لوح آورده است:

خواهر ارجمند سرکارخانم ناهید حیدری
مدیر کل محترم غرب تهران بزرگ
با سلام و احترام
سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در 4 آذر ماه سال 1358 که زمینه‌ساز تشکیل شجره طیبه بسیج گردید را صمیمانه به حضرتعالی و تمامی بسیجیان جان بر کف و حماسه‌ساز تبریک و تهنیت می‌گویم.
همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشان گرفته‌اند.
بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.
انتخاب سرکارعالی به عنوان مدیر بسیجی نمونه را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تفکر بسیجی و ایثارگری در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ملت شریف ایران به ویژه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی گسترش یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران