پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282283 تاریخ : 1396/05/09-11:58:12
,5,
تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت اکتشاف و شرکت نفت فلات قاره امضاء شد

تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت اکتشاف و شرکت نفت فلات قاره امضاء شد

تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت فلات قاره توسط سید صالح هندی مدیر اکتشاف و حمید بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره در روز شنبه مورخ 1396/05/07 در سالن جلسات مدیریت اکتشاف به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی مدیریت اکتشاف، این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، اطلاعات موجود، استعداد و توانمندی‌‌های طرفین تفاهم‌نامه، در حوزه همکاری‌های علمی، پژوهشی و عملیاتی بوده و همکاری‌های مشترک به‌منظور بهره‌مندی از تجربه، داده‌ها و اطلاعات، دانش و توانمندی فنی، امکانات، مطالعات و مشاهدات علمی در زمینه‌های زمین‌شناسی، ژئوفیزیک، ژئوشیمی، حفاری، مهندسی نفت، نقشه‌برداری،HSE ، آموزش و سایر موارد مورد توافق اجرا خواهد شد.

سید صالح هندی “مدیر اکتشاف” در این مراسم گفت: همه شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در جهت سهولت و انجام کار باکیفیت بالا و مطلوب تقسیم‌بندی شده‌اند و همگی جزء یک پیکر و حلقه‌های یک زنجیره و متعلق به شرکت مای نفت ایران است، بنابراین اجرای امور و تمامی مأموریت‌ها باید بیشترین سود و آورده را برای شرکت ملی نفت ایران رقم بزند.

وی در ادامه بیان کرد: در انجام یک پروژه، بالاخص در سطح ملی، شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه به نحوی دخیل می‌باشند، اما بسته به نوع پروژه، فقط تناسب و درصد حضورشان فرق می‌کند. لذا انجام اینگونه تفاهم‌نامه‌ها، ضمن رعایت و حفظ حریم‌ها و تخصص‌ها، همکاری خوب و کم‌هزینه در ترسیم اولویت‌های اکتشافی و نیازهای تولیدی را فراهم می‌آورد.

حمید بورد “مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره” نیز با استقبال از مفاد این تفاهم‌نامه گفت: اطمینان دارم با حمایت‌های آقای مهندس هندی، می‌توانیم با یک کارگروهی خوب، به یک هم‌افزایی و ارزش افزوده در پروژه‌ها برسیم.

وی همچنین ضمن اشاره به استقبال از تعامل‌های مناسب بین شرکت‌ها، گفت: برای انجام کارها باید نگاه تخصصی داشت، بطوری که هر پروژه را با ساز و کار مخصوص باید در جای خودش تعریف کرده تا بتوان با یک کار گروهی قوی و با هزینه کم‌تر و نتیجه بهتر، آن را انجام داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران