به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاون اداره بازاریابی موسسه اعتباری ثامن در جلسه بازاریابی سرپرستی یک تهران گفت: در حال بررسی و پیادهسازی و بومی سازی بازاریابی مختص به ثامن هستیم که بهزودی دستورالعمل آن به نواحی و سرپرستیها ابلاغ میشود.
سید حمید موسوی دلخوش هدف برنامهریزی استراتژیک در حوزه بازاریابی، پیشبینی آینده بازار عنوان کرد و افزود: پیادهسازی شیوه جدید بازاریابی ثامن منجر به کاهش مطالبات بهصورت غیرمستقیم، جذب منابع حداکثری، کاهش ریسک و کاهش هزینهها میشود.
وی با توضیح اقدامات انجامشده در حوزه بازاریابی، تصریح کرد: با توجه به پتانسیلهای موجود انتظار موفقیتهای بیشتر و کسب نتایج بهتر در سطح شبکه را داریم.
موسوی دلخوش در خاتمه از اهمیت اجرایی شدن بازاریابی مویرگی و شناسایی نیاز مشتریان گفت و خاطر نشان کرد: با هدف کنترل بازار و حفظ مشتریان آموزش بازاریابی ، مصرف دقیق و بهموقع منابع برای پویا شدن واحد محصول در دستور کار قرار گرفته است.
یکی از معاونان سرپرستی یک تهران در ادامه این جلسه بر حرکت منطقی و علمی جهت شناخت بازار برای نفوذ به اذهان مشتریان و ترغیب آنان برای استفاده از خدمات ثامن تأکید کرد و اظهار داشت: چاشنی بازاریابی صبر، حوصله، دقت و داشتن چهرهای خندان است.
غلامرضا حبیبی چشمانداز یک بازاریابی موفق را شناخت دقیق نسبت به بازار هدف و آگاهی کامل از خدمات برای فروش محصولات عنوان کرد و تاکید کرد: کلیه بازاریابان باید از دستورالعمل جامع و یکسان شرکت تبعیت کنند.