پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 249465 تاریخ : 1395/08/29-14:17:18
,3,
تغییر استراتژی بازاریابی

تغییر استراتژی بازاریابی "ثامن"

جلسه بازاریابی سرپرستی یک تهران با اعلام تغییر استراتژی بازاریابی در "ثامن" با پیاده سازی بازاریابی مویرگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاون اداره بازاریابی موسسه اعتباری ثامن در جلسه بازاریابی سرپرستی یک تهران گفت: در حال بررسی و پیاده‌سازی و بومی سازی بازاریابی مختص به ثامن هستیم که به‌زودی دستورالعمل آن به نواحی و سرپرستی‌ها ابلاغ می‌شود.

سید حمید موسوی دلخوش هدف برنامه‌ریزی استراتژیک در حوزه بازاریابی، پیش‌بینی آینده بازار عنوان کرد و افزود: پیاده‌سازی شیوه جدید بازاریابی ثامن منجر به کاهش مطالبات به‌صورت غیرمستقیم، جذب منابع حداکثری، کاهش ریسک و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی با توضیح اقدامات انجام‌شده در حوزه بازاریابی، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود انتظار موفقیت‌های بیشتر و کسب نتایج بهتر در سطح شبکه را داریم.

موسوی دلخوش در خاتمه از اهمیت اجرایی شدن بازاریابی مویرگی و شناسایی نیاز مشتریان گفت و خاطر نشان کرد: با هدف کنترل بازار و حفظ مشتریان آموزش بازاریابی ، مصرف دقیق و به‌موقع منابع برای پویا شدن واحد محصول در دستور کار قرار گرفته است.

یکی از معاونان سرپرستی یک تهران در ادامه این جلسه بر حرکت منطقی و علمی جهت شناخت بازار برای نفوذ به اذهان مشتریان و ترغیب آنان برای استفاده از خدمات ثامن تأکید کرد و اظهار داشت: چاشنی بازاریابی صبر، حوصله، دقت و داشتن چهره‌ای خندان است.

غلامرضا حبیبی چشم‌انداز یک بازاریابی موفق را شناخت دقیق نسبت به بازار هدف و آگاهی کامل از خدمات برای فروش محصولات عنوان کرد و تاکید کرد: کلیه بازاریابان باید از دستورالعمل جامع و یکسان شرکت تبعیت کنند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران