پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316495 تاریخ : 1396/12/14-11:27:37
,3,
تعیین تکلیف سپرده های تا یک میلیارد ریال تعاونی منحله بدرتوس

تعیین تکلیف سپرده های تا یک میلیارد ریال تعاونی منحله بدرتوس

موسسه اعتباری کاسپین تعیین تکلیف سپرده های سپرده گذاران تعاونی منحله بدرتوس را از امروز دوشنبه 14 اسفند ماه 96 آغاز می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در راستای انجام ماموریت محوله از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت ساماندهی تعاونی های منحله هشتگانه، با استناد به مصوبه کمیته منتخب سران محترم سه قوه و با اتکا به دارایی های شناسایی شده از روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه 1396 با عاملیت موسسه اعتباری کاسپین، وجوه سپرده گذاران تعاونی منحله بدر توس تعیین تکلیف می شود.

بر این اساس، سپرده گذاران تعاونی یاد شده می توانند با در دست داشتن دفترچه و یا برگ سپرده به همراه مدارک شناسایی مثبته به شعب منتخب مراجعه کرده و سپرده خود را دریافت و یا نزد موسسه اعتباری کاسپین سپرده گذاری نمایند.
خاطر نشان می شود که در این مرحله از تعیین تکلیف، وجوه سپرده گذاران تا یک میلیارد ریال پرداخت خواهد شد و به سپرده گذاران دارای سپرده های بالاتر از یک میلیارد ریال نیز تا یک میلیارد ریال پرداخت می شود.
موسسه اعتباری کاسپین پیش از این طی اطلاعیه مورخ 96/11/17 سپرده های مشتریان تعاونی منحله بدرتوس را تا 200 میلیون ریال تعیین تکلیف کرده بود ولی در این مرحله، پرداخت ها را تا سقف یک میلیارد ریال افزایش داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران