پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377426 تاریخ : 1397/07/03-16:48:36
,3,
تشریح گام بزرگ توسعه ایی موسسه اعتباری ملل در سال 97

تشریح گام بزرگ توسعه ایی موسسه اعتباری ملل در سال 97

موسسه اعتباری ملل در سال‌های اخیر توانسته ج خود را در صنعت بانکداری ایرانی تثبیت کند و بدون کمترین حاشیه‌ای به کار خود ادامه دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، موسسه اعتباری ملل در سال‌های اخیر  توانسته جایگاه خود را در صنعت بانکداری ایرانی تثبیت کند و بدون کمترین حاشیه‌ای به کار خود ادامه دهد.

این  موسسه از جمله موسساتی بود که بانک مرکزی تعیین و تکلیف موسسات مساله داری چون وحدت را به این موسسه اعتباری سپرد و ملل نشان که به خوبی از پس این کار بر می آید.
 
یکی از حوزه هایی که در ایران بسیار با آن مشکل داریم و نیاز است که صنعت بانکی ایران برای تامین بودجه آن ورود کند حوزه درمان و کمبود بیمارستان است چرا که در ایران با توجه به رشد جمعیت ، تخت های موجود بیمارستانی پاسخگوی مردم نیست و بنابه گفته معاون درمان وزارت بهداشت میانگین تخت بیمارستانی در کشور یک و نیم برای هر هزار نفر است در برخی مناطق تهران (شرق و جنوب) نیم برای هزار نفر است که کمبود شدید تلقی می شود. 
 
بر همین اساس میان موسسه اعتباری ملل و وزارت بهداشت همکاری در این زمینه صورت گرفته و  تفاهم نامه‌ای که میان شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل و وزارت بهداشت و درمان به امضا رسید و بنا شد در تکمیل و تجهیز بزرگترین بیمارستان آموزشی با 750 تخت و تکمیل چند بیمارستان با هم مشارکت کنند.
 
در این راستا سیدامین جوادی در مراسم امضای تفاهم نامه موسسه اعتباری ملل و وزارت بهداشت گفت : به منظور ساخت و تکمیل چندین بیمارستان در شهرهای تهران، مشهد مقدس و رشت، این همکاری صورت می گیرد. 
این عملیات توسعه‌ایی توسط یکی از ارکان موسسه ملل یعنی گروه توسعه اقتصاد ملل انجام می‌شود. 
 
گروه توسعه اقتصاد ملل ( سهامی خاص) در تاریخ 1389/06/31 با شماره 385132 در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات تهران به ثبت رسیده است. هم اکنون این شرکت وابسته به موسسه اعتباری عسکریه است. این مجموعه در تاریخ 1394/04/06 به شرکت مدیریت سرمایه امید توس ( شمسات ) و در دی ماه 1395 مجدداً به "گروه توسعه اقتصاد ملل" تغییر نام داده است.
 
 
موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه در قالب عقود اسلامی عبارتست از :
 
 - مشارکت و سرمایه گذاری در شرکت‌های دولتی و خصوصی که در امر تولید، خدمات و بازرگانی فعالیت دارند؛
 - اخذ نمایندگی از موسسات و شرکت‌‌های معتبر داخلی و خارجی جهت تحقق اهداف مرتبط با موضوع فعالیت شرکت؛
 - انجام هرگونه عملیات و معاملات مجاز ریالی، خدماتی و تجاری مجاز در ارتباط مستقیم و یا غیرمستقیم با فعالیت‌های شرکت و یا به منظور تسهیل و بهسازی فعالیت‌های شرکت؛
 - مشاوره در امور سرمایه گذاری و مدیریت واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاری‌های انجام شده در قالب قرارداد خدمات مدیریتی؛
 - انجام سرمایه گذاری که بطور مستقیم و یا غیرمستقیم با موضوع شرکت مرتبط باشد.
 
علاوه بر این ، این  گروه اقتصادی،  در بیستمین همایش شرکت‌های برتر ایران که در 29 بهمن 96 و با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و سایر مقامات ارشد سازمان گسترش، سازمان مدیریت صنعتی و مدیران شرکتهای برتر اقتصادی کشور در محل سالن همایش های بین المللی مرکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، رتبه نخست در گروه ساختمان و مهندسی عمران را کسب کرد. 
لذا این گروه با توجه به سوابق خود در همکاری بین موسسه ملل و وزارت بهداشت محوریت دارد. 
رییس هیات مدیره گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل،  در زمان امضای تفاهم نامه فیمابین موسسه و وزارتخانه گفت: اعتقاد داریم که ورود بانک ها به حوزه سلامت، فقط سرمایه گذاری نیست، بلکه ایجاد اشتغال برای جوانان و کمک به رشد و پیشرفت کشور و همچنین ماندگاری سرمایه گران بهای پزشکان ایرانی و جذب بیماران خارجی است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران