پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353182 تاریخ : 1397/05/07-10:34:54
,11,
تشریح برنامه‌های سازمان بنادر برای کاهش تاثیر تغییرات نرخ ارز بر پیشرفت فعالیت‌های بندری

عضو هیات عامل سازمان بنادر ودریانوردی؛

تشریح برنامه‌های سازمان بنادر برای کاهش تاثیر تغییرات نرخ ارز بر پیشرفت فعالیت‌های بندری

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: در شرایط فعلی و با تغییرات نرخ ارز با توجه به محدودیت منابع، پروژه‌هایی که در اولویت هستند مبنای اجرا خواهند بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی حق‌شناس عضو هیات‌عامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره تاثیر تغییرات نرخ ارز بر پیشرفت برنامه‌های بندری، گفت: برخی از فعالیت‌های سازمان بنادر و دریانوردی با نرخ ارز ارتباط مستقیمی دارد از جمله خرید تجهیزات استراتژیک یا ساخت اسکله از جمله فعالیت هایی هستند که بخش عمده‌ای از آنها به نرخ ارز بستگی فراوانی دارد.

حق شناس تصریح کرد: حتما تغییرات نرخ ارز تاثیرات فراوانی بر پروژه های سازمان بنادر و دریانوردی دارد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر ودریانوردی در مورد راهکارهای سازمان بنادر برای کاهش اثرات تغییرات نرخ ارز بر پیشبرد فعالیت‌های بندری، خاطرنشان کرد: معتقدم این دوره، دوره گذار است و طبیعتا پروژه هایی که در اولویت هستند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه اجرای طرح جامع بنادر ایران طبیعتا اعتبار زیادی می خواهد، گفت: در شرایط فعلی و با تغییرات نرخ ارز با توجه به محدودیت منابع، پروژه هایی که در اولویت هستند مبنای اجرا خواهند بود.

وی همچنین در بیان راهکارهای میان مدت و بلندمدت سازمان برای کاهش تاثیر نرخ ارز بر پیشرفت برنامه های بندری، گفت: قطعا در درازمدت شرایط خود را تطبیق خواهد داد. زیرا افزایش نرخ ارز اولین بار نیست که رخ داده است در سال های 91 و 92 و 72 تا 75 نیز رخ داده بود. بنابراین این دوره، دوره گذرا است و معتقدم ماندگار و پایدار نخواهد بود.

حق شناس اعلام کرد: مهم این است که بتوانیم مقطع کنونی را به خوبی طی کنیم در مقاطع بعدی حتما، طراحی‌های لازم در اینباره انجام خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران