پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278962 تاریخ : 1396/02/03-13:23:46
,3,
تدوین و تبیین چشم‌انداز ثامن در بازار رقابت بانکی

تدوین و تبیین چشم‌انداز ثامن در بازار رقابت بانکی

جلسه شورای راهبردی موسسه اعتباری ثامن باهدف بررسی اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده، تدوین و تبیین چشم‌انداز ثامن در بازار رقابت بانکی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،به ریاست مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  موسسه اعتباری ثامن ، محمدابراهیم پورزرندی در این جلسه بابیان استراتژی ثامن گفت: برنامه راهبردی ثامن از بین بردن فاصله موجود با بانک‌ها و سایر رقبا در فضای رقابتی حاکم با توانمندسازی، هم افزایی، ارتقا توان سازمانی و استفاده از توان تخصصی نیروهای جوان موسسه است.

مدیر عامل موسسه ثامن افزود: برای ایجاد راهبردها و ارتقای مزیت‌های رقابتی، بهره‌گیری از منابع موجود، کمک به رونق کسب‌وکار، بهبود وضعیت سرمایه انسانی و افزایش توانمندی‌های آنان ازجمله اهدافی سال 96 است که در تدوین چشم انداز و برنامه‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

به گفته او عمق بخشیدن به اهداف سازمانی و ایجاد وحدت رویه در اهداف واحدهای تخصصی صف و ستاد یکی از راهکارهای هم‌افزایی است، که با مدیریت مشارکتی، همکاری متقابل، ایجاد اعتماد، ارتباط و حمایت در سازمان تثبیت می‌شود.

پورزرندی از اعضا شورای راهبردی ثامن در مسیر تدوین و تبیین چشم‌انداز پیشرو شرکت تشکر کرد و گفت: توجه به آسیب‌شناسی عوامل درونی، بیرونی و محیطی، تحلیل ذی‌نفعان ، تحلیل  مدل مدیریتی swot ، بررسی اسناد بالادستی در راستای تدوین چشم‌انداز، بررسی و تحلیل آمارها در خصوص وضعیت حاضر ثامن در قیاس با سایر رقبا و جایگاه آن در بازار رقابت و مجموع انتظارات موجود از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن همچنین خاطرنشان کرد: تدوین و تبیین چشم‌انداز ثامن در راستای اهداف راهبردی و به‌منظور تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در پرتو موازین و ضوابط شرعی و خواسته‌های مشتریان حداکثری و صاحبان مشاغل طراحی‌شده است.

بر اساس این گزارش این جلسه که با حضور اعضا شورای راهبردی معاونین، مدیران و مشاوران تشکیل شد، مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده از سوی معاونت‌ها و مدیریت‌ها تشریح و برنامه‌ها و سیاست‌های آتی  و نیز ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به‌منظور بهبود و ارتقاء شاخص‌های عملکردی بحث و تبادل نظر شد.


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران