پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265271 تاریخ : 1395/11/05-09:57:10
,10028,
تدوین دو لایحه تعارض منافع و نهاد ملی حقوق بشر برای پیشگیری از فساد مالی

تدوین دو لایحه تعارض منافع و نهاد ملی حقوق بشر برای پیشگیری از فساد مالی

معاون حقوقی رئیس جمهور از تهیه و تدوین دو لایحه تعارض منافع و نهاد ملی حقوق بشر در این معاونت خبر داد و پیشنهاد کرد در بحث منشور حقوق شهروندی ، معاونت حقوقی دستگاه ها مسئول رصد و پیگیری اجرای منشور شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت الاسلام مجید انصاری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی که در محل مجتمع فرهنگی نهاد برگزار شد ، خطاب به معاونان حقوقی دستگاه های اجرایی افزود: شما به نوعی وکیل مردم در اجرای منشور حقوق شهروندی هستید.

انصاری با تسلیت فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی ، اظهار کرد: درگذشت شخصیت بی نظیر یکی از مسئولان نظام انقلاب اسلامی را تسلیت عرض می کنم و همه بابت این موضوع داغدار هستیم.
وی همچنین درباره فاجعه مجتمع تجاری پلاسکو گفت: حادثه بسیار دلخراش فرو ریختن ساختمان پلاسکو بسیار سنگین بود و عرض تسلیت برای شهادت آتش نشانان و از دست دادن جمعی از مردم را دارم.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه دو لایحه تعارض منافع و نهاد ملی حقوق بشر در دولت تهیه و تدوین شده و اکنون برای ارسال به مجلس دست رئیس جمهوری است، تصریح کرد: دو موضوع لایحه تعارض منافع را برای جلوگیری از فساد مالی به دولت مطرح کردیم که باید به مجلس برود.
وی این لایحه را زیر بنائی خواند و با بیان تدوین و آماده شدن لایحه نهاد ملی حقوق بشر از همکاران خواست تا اگر نظر کلی نسبت به این دو لایحه دارند، بفرستند.
 انصاری درباره لوایح مربوط به اقتصاد مقاومتی گفت: لوایح مربوط به اقتصاد مقاومتی در دست تهیه است و قرار بود موارد را وزارتخانه ها بفرستند که جز سه دستگاه ، وزارتخانه دیگری نظرات و طرح های نود را هنوز ارسال نکردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران