پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250803 تاریخ : 1395/09/16-14:00:26
,3,22,
تحول بدون مشارکت به دست نمی‌آید

تحول بدون مشارکت به دست نمی‌آید

مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در بازدید از شعب استان خراسان رضوی عنوان کرد: مشتریان به‌عنوان ارزشمندترین دارایی ما هستند و در این رابطه موسسه اعتباری ثامن برنامه و سیاست‌های خود را باهدف خلق حداکثر ارزش‌افزوده برای مشتریان تنظیم و به اجرا گذاشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری ثامن،  مصطفی ذوالقدر در این بازدید تصریح کرد: نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر سازمانی محسوب می‌شود و هیچ تحولی بدون مشارکت آنان اجرا و استمرار نمی‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ مشتریان قدیمی بیان داشت: شرایطی فراهم شود تا مشتریان قدیمی حفظ و بتوانیم به شناسایی مشتریان جدید بپردازیم.

ذوالقدر در همین رابطه اضافه کرد: ارتباط مستقیم با مشتری و شنیدن حرف‌ها، پیشنهاد وی شرایط را برای نوعی بازاریابی مثبت فراهم می‌سازد و آن‌ها را به مبلغانی رایگان تبدیل می‌کند.

مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در بازدید جداگانه از شعب سرپرستی خراسان شمالی یکی از بارزترین ویژگی‌های مهم و کلیدی هر سازمان را تغییراتی که در آن ایجاد می‌شود دانست و تغییرات را موجب رشد و شکوفایی آن عنوان کرد.

ذوالقدر در جمع روسای شعب خراسان شمالی افزود: در بازار رقابت سازمان‌های چابک که اقدام به شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز فرصت‌ها و تهدیدهای خود می‌کند می‌توانند موفق عمل کنند.

 به گفته وی یکی از راه‌های چابک شدن سازمان و نیروی انسانی مطالعه و به‌روز کردن دانش و اطلاعات آنان است. چراکه تغییر دیدگاه همکاران، از بین بردن محدودیت‌ها و استفاده از تمام ابزارها امکانات ازجمله راهکارهای چابک شدن سازمان‌ها است.

وی با تأکید بر حفظ مشتریان گفت: اولین گام برای حضور در بازار رقابت حفظ مشتریان و با ارتباط دائم با آنان است.

سرپرست استان خراسان رضوی نیز در بازدید مدیر ناحیه دو از خراسان رضوی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف موسسه تصریح کرد: خصوصیات انسان پویا توانایی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف از پیش تعیین‌شده است.

مسعود کیوانفر در خاتمه خاطرنشان کرد: باید به مشتری از دیدگاه محترمانه نگریسته شود و در برخورد اول با مشتری باید بانشاطی بر خواسته از علاقه از وی استقبال شود.

محسن محمدحسین پور مدیر سرپرستی خراسان شمالی نیز در بازدید مدیر ناحیه دو از خراسان شمالی اهمیت برنامه‌ریزی هدفمند، تشکیل جلسات مستمر به‌منظور پیگیری امور، تیم سازی و حرکت تیمی گفت و خواستار تلاش مضاعف برای تحقق اهداف تعیین‌شده و افزایش سهم موسسه از بازار پولی استان شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 391
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران