پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348812 تاریخ : 1397/02/24-11:12:49
,17,10033,
تجهیزات موردنیاز محیط‌بانان تامین می‌شود

تجهیزات موردنیاز محیط‌بانان تامین می‌شود

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا حق پرسنل زحمتکش‌ محیط‌بان تامین شود و با تامین تجهیزات مورد نیاز، بهتر بتوانند وظایف خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، دکترسعید نمکی جریان بازدید از منطقه حفاظت شده دیمه در رامهرمز استان خوزستان و دیدار با محیط‌بانان افزود: محیط‌بانی شغل مقدس و با ارزشی است و شما حافظان مخلوقاتی هستید که زبان اعتراض و دفاع از خود را ندارند، زحمات شما در نزد پروردگار محفوظ است.

وی محیط‌زیست را سرمایه ملی دانست و گفت: همه باید برای حفاظت از آن تلاش کنیم .

دکتر نمکی ضمن بازدید میدانی از سایت آهوی دیمه در خصوص حمایت های این مجموعه از برنامه‌های محیط‌زیست کشور گفت: حفاظت و حمایت از گونه‌های در حال انقراض حیوانات نوعی عبادت است.

در این دیدار احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت محیط‌زیست استان از معاون سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرد تا توجه ویژه‌ای به وضعیت معیشت و مطالبات به‌خصوص دریافت حق الکشف به محیط‌بانان شود.

منطقه حفاظت شده دیمه یکی از زیستگاه های مهم آهوی ایرانی در استان خوزستان است.

تشکیل کارگروهی برای حل معضلات اجتماعی

در این سفر همچنین معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن بازدید از منطقه حاشیه‌نشین شهر اهواز گفت: مشکل حاشیه‌نشینی حاصل سال‌ها کوچ بی‌رویه مردمان روستاها و نقاط محرومی‌است که به‌دلیل خشکسالی، بیکاری و ده‌ها مشکل دیگر کوچ و در حاشیه شهرها رسوب کرده‌اند.

دکتر نمکی افزود: حل مشکلات حاشیه نشینی از یک منظر میسر نیست و رویکردی زیربنایی و مشارکت تمام بخش‌ها را می‌طلبد که حاشیه‌نشین خود را شهروند حس کند.

در جریان این بازدید مقرر شد با مدیریت استاندار خوزستان کارگروهی با مشارکت شهرداری، هلال احمر، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، مراکز نظامی، انتظامی و قضایی، دانشگاه علوم پزشکی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مسایل اجتماعی تشکیل و هرچه زودتر پیشنهادات اجرایی ارائه شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 378
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران