پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266125 تاریخ : 1395/11/16-17:22:49
,15,
تجهیزات انتخابات الکترونیکی «هنگ» نمی‌کند

تجهیزات انتخابات الکترونیکی «هنگ» نمی‌کند

واعظی از آماده شدن زیرساخت‌های کشور برای برگزاری انتخابت 96 به صورت ماشینی خبر داد و گفت: در این زیرساخت‌ها نهایت دقت به کار گرفته شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارکرد، از تلاش این وزارتخانه برای فراهم کردن برخی از تجهیزات زیرساختی انتخابات تمام الکترونیکی خبر داد و گفت: ما همکاری بسیار نزدیکی با وزارت کشور در این زمینه داشتیم و داریم.

وی افزود: مذاکرات و جلسات خوبی داشتیم و پیشرفت خوبی در این زمینه برقرار شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای انتخابات الکترونیکی در حال آماده شدن است، اظهار داشت:‌ از الان به بعد بستگی به نظر شورای نگهبان و وزارت کشور دارد که برای چگونگی برگزاری انتخابات تصمیم بگیرند.

+ آیا آرای مردم همچنان مخفی می‌ماند؟/ دستگاه‌ رأی‌‌گیری هم «چینی» است؟/ قطع اینترنت چه‌تأثیری بر انتخابات دارد؟

واعظی از آماده شدن زیرساخت‌های کشور برای برگزاری انتخابت بهار 96 به صورت ماشینی خبر داد و افزود: در این زیرساخت‌ها نهایت دقت به کار گرفته شده و نگران اخلال و یا همان اصطلاح هنگ شدن در این سیستم‌ها نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این زیرساخت‌ها و سیستم‌ها در چارچوب و بستر شبکه ملی اطلاعات انجام می‌شود. ما انتخابات را در بستر اینترنت بین‌المللی انجام نخواهیم داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان گفت: بخش مربوط به الکترونیکی انتخابات بهار 96 در صورت تصمیم مجریان و ناظران در بستر شبکه ملی اطلاعات انجام خواهد شد نه اینترنت بین‌المللی.

 


منبع: تسنیم



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران