پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303923 تاریخ : 1396/06/19-16:52:31
,3,
تبیین و تدوین راهبرد عملیاتی ثامن

تبیین و تدوین راهبرد عملیاتی ثامن

معاون امور بانکی موسسه اعتباری ثامن از تبیین و تدوین راهبرد عملیاتی ثامن با توجه به چارچوب اقدامات اجرایی و تلاش‌های مطالعاتی و سیاست‌گذاری داخلی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، عیسی قهرمان چابک در جمع کارکنان خوزستان با اشاره به اهمیت بحث مطالبات افزود: برای حل مشکل معوقات باید کمیته‌های استانی با برگزاری منظم جلسات خود بدهی‌های معوق را تا حصول نتیجه پیگیری و وصول کنند.

قهرمانی افزایش سهم ثامن از بازار پولی و مالی را با توجه به حضور نیروهای جوان، متخصص و زبده ثامن دور از دسترس ندانست و گفت:بی شک مشتری مداری، بینش و استراتژی مناسب مدیریتی و انسجام بین مدیران ارشد و بدنه ثامن ، ارتقای جایگاه ثامن در نظام بانکی به‌راحتی امکان‌پذیر است.

وی وصول مطالبات و جذب منابع را موجب کاهش ریسک نقدینگی و اعتباری دانست و از روسای شعب خواست به شکل جدی با تشکیل تیم‌های مطالباتی آمار مطالبات را کاهش دهند.

محمدعلی  عسگری مدیر امور شعب ناحیه چهار در این بازدید و در جمع کارکنان با تشکر از تلاش همکاران گفت: عدم توجه به شایعات خصوصاً در فضای مجازی ، پول گذاری خودپردازها، جذب منابع جدید و برخورد مناسب با مشتریان از اهمیت بالای برخوردار است.

عسگری با تأکید بر حرکت تیمی برای وصول مطالبات از روسای شعب خواست با دعوت مشتریان و مذاکره برابر دستورالعمل‌های موجود همراهی لازم با مشتری را به‌منظور وصول معوقات در دستور کار قرار دهید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 474
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران