پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376232 تاریخ : 1397/06/19-11:30:09
,17,6,
تایرهای تجاری با برند Giti وارد امریکای شمالی میشوند

تایرهای تجاری با برند Giti وارد امریکای شمالی میشوند

کمپانی Giti Tire (USA) Ltd تایرهای تجاری خود را وارد امریکای شمالی می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، کمپانی Giti Tire (USA) Ltd تایرهای تجاری خود را وارد امریکای شمالی می کند که مصارفی مانند طولانی مدت، منطقه ای ، سبک کار در مناطق شهری و موارد ترکیبی دارد. تایرهای کامیونی این برند در حال تکمیل هستند ولی در نهایت تایرهای رادیال با برند Giti در آمریکای شمالی ارائه  میشوند.

این کمپانی گارانتی تعویض جدیدی برای تایرها ارائه میدهد که تا 72 ماه پس از تولید تایر و یا کاهش عمق آج آن به 2/32  اینچ اعتبار دارد. گارانتی پوششی نیز وجود دارد که بر طبق آن آج سازی مجدد تا 72 ماه بعد  برای تایرها صورت می گیرد. کمپانی یاد شده تاریخ مشخصی را برای ارئه تایرهای رادیال این برند در امریکای شمالی مشخص نکرد ولی اعلام نمود که همچنان تایرهای سواری و LTR ارئه خواهند شد.

تایرهای این کمپانی در کارخانه ی تولید تایرهای کامیونی  در چین تولید می شود. این کارخانه تایرهای تولیدی خود را برای 300 مدل متفاوت از تایر و اتوبوس در سراسر دنیا ارسال میکند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 413
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران