پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266624 تاریخ : 1395/11/24-13:34:13
,16,17,
تاثیرات مثبت سهام عدالت بر اقتصاد کشور در بلندمدت

تاثیرات مثبت سهام عدالت بر اقتصاد کشور در بلندمدت

معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی گفت: آزادسازی سهام عدالت در بلندمدت تاثیرات مثبت خود را بر اقتصاد کشور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ داود خانی در خصوص تاثیرات سهام عدالت بر اقتصاد کشور گفت: آزادسازی سهام عدالت در بلندمدت تاثیرات خود را بر اقتصاد خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی افزود: تجربه تاریخی در کشور ما نشان می دهد به دلیل فروش نفت، حجم بالایی از ثروت و دارایی همواره در دست دولت بوده است.
وی اضافه کرد: بر این اساس طرح توزیع سهام عدالت یکی از طرح های نادر در کشور است که به دنبال توزیع ثروت میان مردم و اقشار مختلف جامعه می باشد که می تواند به منبع درآمد دائم و مستمر برای آنها تبدیل شود.
خانی در خصوص تفاوت سهام عدالت و توزیع یارانه اذعان داشت: در توزیع یارانه بخشی از درآمد جامعه نصیب مردم می شود که ریشه در توزیع درآمد دارد، اما در طرح سهام عدالت، توزیع ثروت صورت می گیرد که می تواند موجب ایجاد درآمدی مستمر برای مشمولین شود.
وی تاکید کرد: بر همین اساس به مردم پیشنهاد می شود پس از آزادسازی، سهام عدالت خود را نگه دارند و اقدام به فروش آن نکنند، چرا که از محل سود سالانه این سهام می توانند درآمدی مستمر را برای خود بوجود آورند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 526
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران