پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351699 تاریخ : 1397/04/11-18:29:53
,15,
بیمه مارکت اولین استارتاپ آموزشی و تبلیغاتی در ایران

رونمایی از استارتاپ بیمه مارکت

بیمه مارکت اولین استارتاپ آموزشی و تبلیغاتی در ایران

پروژه استارتاپ بیمه مارکت (#مهبان) توسط گروهی متشکل از نمایندگان و اساتید بیمه و همچنین نیز تیم تخصصی نرم افزاری رونمایی شد.

به گزارش بانک و صنعت ، در این نرم افزار هر آنچه یک نماینده یا کارگزار برای آموزش و فروش نیاز دارد بصورت یکجا در دسترستان خواهد بود.

برای اولین بار است که نرم افزاری در این سطح به صورت واحد و جامع به بحث آموزش در صنعت بیمه پرداخته است.

در این استارتاپ، این امکان فراهم شده است که اساتید بیمه به انتشار مطالب آموزشی خود بپردازند و نمایندگان و بازاریابان صنعت بیمه نیز از این مطالب و دیگر امتیازات آموزشی بهره مند شوند.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان حضور اساتید مجرب صنعت بیمه در صفحه اختصاصی، پرسش و پاسخ از اساتید، دریافت ویدیوهای آموزشی، دریافت ابزارهای افزایش فروش بصورت ماهانه، دریافت کتاب های آموزشی و جزوات آموزشی رایگان، امکان کسب درآمد و گرفتن هدیه 5 میلیون تومانی نام برد.

این نرم افزار اولین ارائه دهنده ابزارهای حرفه ای افزایش فروش بیمه نیز می باشد.

این اپلیکیشن فعلا بر روی نسخه انروید ارائه شده است و از روی کافه بازار قابل دریافت است و بزودی نسخه IOS این نرم افزار ارائه می‌گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران