پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308540 تاریخ : 1396/08/20-14:45:50
,10025,
بیمه سامان جایزه ملی مدیریت منابع انسانی را دریافت کرد

بیمه سامان جایزه ملی مدیریت منابع انسانی را دریافت کرد

شرکت بیمه سامان برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور، جایزه ملی استاندارد 34000 مدیریت منابع انسانی را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، هادی رهبری مدیر توسعه سرمایه‌های انسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای دریافت نخستین جایزه مدیریت منابع انسانی، 157 شرکت دولتی و خصوصی ثبت‌نام کردند و از این تعداد، 21 شرکت پس از گذراندن مراحل ارزیابی برای دریافت این جایزه برگزیده شدند و بیمه سامان به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای موفق به دریافت این جایزه ارزشمند شد.

مدیر توسعه سرمایه انسانی شرکت بیمه سامان با تشریح اهداف جایزه ملی مدیریت منابع انسانی تصریح کرد: از آنجا که نمی‌توان همه فرآیندهای منابع انسانی را در زمان کوتاه مستقر کرد، استاندارد 34000 به صورت تدریجی و مرحله‌ای طراحی شده است.

وی افزود: هر مرحله تکاملی یک تغییر منحصر بفرد را در فرهنگ سازمانی می‌طلبد تا بتوان زمینه مناسب را برای جذب، حفظ و توسعه منابع انسانی فراهم کرد. یکی از ویژگی‌های جالب استاندارد 34000 این است که به‌‌عنوان یک سیستم یکپارچه در راستای اهداف و استراتژی‌ها و نیازهای سازمانی، بلوغ ایجاد می‌کند.

رهبری گفت: براساس استاندارد34000 می‌توان وضعیت موجود مدیریت منابع انسانی در شرکت را بررسی و پروژه‌ها و اقدامات بهبود و توسعه آنها را فراهم و یک فرهنگ تعالی و کمال را در سازمان ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: واحد منابع انسانی بیمه سامان با طراحی برنامه توسعه فردی همکاران و برنامه‌ریزی برای ارتقاء دانش و بهبود عملکرد جهت ارتقا و حرکت در مسیر پیشرفت شغلی و بهبود فرآیند منابع انسانی موفق یه دریافت این جایزه شده است.

مدیر توسعه سرمایه انسانی شرکت بیمه سامان با اشاره به ارزیابی منابع انسانی بیمه سامان و با نگاه به فلسفه ایجاد مدل 34000 توسط دانشگاه تهران اظهارداشت: مدل زیربنایی این استاندارد در سال 2001 میلادی برای نخستین بار در شرکت‌های بزرگ و به‌ویژه شرکت‌های دانش‌محور به‌کار گرفته شد و تاکنون در شرکت‌های بسیاری اجرا شده است.

وی افزود: ارزیابی این فرایند توسط دانشگاه تهران انجام شد و ارزیابی اظهارنامه‌های متقاضیان و استخراج نقاط‌قوت، زمینه‌های قابل بهبود، امتیاز و انجام بازدید از محل، بررسی صحت و سقم ادعاهای متقاضیان اتفاق نظر در خصوص وضعیت ارزیابی اظهارنامه‌ها ازجمله شاخص های استاندارد بود که مورد بررسی قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران