به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ناهید حیدری مدیر کل غرب تامین اجتماعی غرب تهران گفت: رئیسجمهور در بخشنامهای به کلیه دستگاههای اجرائی موضوع ماده قانونی مدیریت خدمات کشوری را ابلاغ کرده که میز خدمت در تمامی نهادها و دستگاههای اجرائی کشور دایر شود تا خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع ارائه شود.
وی افزود: در این راستا مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیز ضمن توجه به اصل رعایت حقوق شهروندی؛ از کلیه واحدهای بیمهای تامین اجتماعی در سراسر کشور خواست از ابتدای تیر ماه سال جاری، میز خدمت در تمام مراکز بیمهای مستقر شود.
حیدری با اشاره به اجرای این طرح که از بهمن ماه سال گذشته در بعضی از شعب غرب تهران گفت: این طرح از اوایل بهمن ماه سال 1396 در دستور کار قرار گرفت و در اوایل تیر ماه سال جاری در کلیه شعب غرب تهران به بهرهبرداری رسید.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران افزود: اجرای طرح میز خدمت با برگزاری نشستهای تخصصی و حضور معاون امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی روند اجرائی این طرح؛ شکل ایدهآلتری به خود گرفت.
حیدری با اشاره به اقدامات شعب غرب تهران در استقرار میز خدمت گفت: پس از صدور دستورالعمل مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کارگروهی در اداره کل غرب تهران تشکیل شد و پس از عملیاتی کردن دستورالعمل به منظور ایجاد وحدت رویه و پرهیز از اعمال سلیقهها با حضور روسای شعب، روسای ادارات اداره کل غرب، مسئولان واحدهای شعب و جمعی از کارشناسان نشست تخصصی آموزشی برگزار شد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران تحقق طرح خدمات نوین را در سازمان تامین اجتماعی تحولی بزرگ توصیف کرد و گفت: خدمات نوین از سال 1393 آغاز شده که کلیه روشهای میز خدمت در آن دیده شده است و با اجرای سه فاز آن ضمن ارائه خدمات غیرحضوری، سریع و آسان به ارباب رجوع؛ رضایتمندی این عزیزان را نیز در پی داشته است.