پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313641 تاریخ : 1396/10/23-11:11:37
,10028,
بهره‌برداری از بازرسی الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی از کارگاهها

بهره‌برداری از بازرسی الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی از کارگاهها

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: جهت ارائه خدمات نوین به کارفرمایان و بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور از این پس بازرسی از کارگاه‌ها به صورت بازرسی الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  ناهید حیدری در جریان دیدار مردمی در شعبه 18 تهران بزرگ افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران پس از حضور مدیریت فعلی، افزایش چشمگیری داشته است و پس از اجرای طرح‌های ملی از قبیل دریافت فهرست بیمه به صورت اینترنتی، ابلاغ الکترونیکی، صورتحساب‌های مطالباتی، صدور فیش حقوقی بازنشستگان، رویت سوابق بیمه‌ای، پرونده الکترونیکی و اختصاص شماره تامین اجتماعی ( s.s.n ) هشتمین طرح ملی بازرسی الکترونیکی به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص مراحل تکمیل طرح بازرسی الکترونیک گفت: پروژه بازرسی الکترونیکی از 16 ماه پیش در شعبه 25 غرب تهران بزرگ و با بکار گیری بیش از 7 تیم عملیاتی و تخصصی آغاز و مقرر شد سیستم بازرسی الکترونیکی از سیستم بازرسی شعبه به طور کامل جدا و درخواست‌های بازرسی و صف از سیستم تحت وب اخذ و از طریق اینترنت و خط موبایل جهت بازرسان ارسال شود و بازرسان پس از انجام بازرسی، نتیجه بازرسی را در محل کارگاه و در حین انجام بازرسی از طریق همان خط موبایل و اینترنت به شعبه  ارسال کنند و پس از تایید نهایی توسط مسئول بازرسی به سیستم شعبه منتقل شود.
حیدری تاکید کرد: همه فرایندهای کاری جهت افزایش سرعت ارائه خدمات و بدون حضور کارفرمایان و بر اساس ارتباطات الکترونیکی انجام می‌گیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، اجرای طرح بازرسی الکترونیکی را در سازمان تامین اجتماعی یک تحول بزرگ در ارتقا سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان توصیف کرد و افزود: شفاف‌سازی اطلاعات و عملکرد بازرسان، دسترسی به موقع به اطلاعات، روانسازی امور، افزایش سرعت ارائه خدمات به مخاطبان، پیگیری مطالبات کارفرمایان و بیمه‌شدگان بدون حضور در شعبه و امکان ارتباط و بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعات درون سازمانی از جمله محاسن اجرای این طرح است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران