پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353875 تاریخ : 1397/05/17-13:42:13
,1,15,
به زودی از بازی موبایلی بانک رفاه رونمایی خواهد شد

به زودی از بازی موبایلی بانک رفاه رونمایی خواهد شد

بانک رفاه در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه خدمات الکترونیک خلاقانه و روزآمد، به زودی نسبت به رونمایی از گیمیفیکیشن خود با نام"رفاه شهر" اقدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، افراد می توانند طی بازی با این نرم افزار موبایلی، کسب و کار مورد علاقه خود را به صورت مجازی راه اندازی کرده و با انجام بازی و تراکنش های بانکی (مانند خرید شارژ، پرداخت قبض و...) از طریق کد #713* امتیاز جمع کرده و شهرخود را وسعت بدهند. همچنین می توانند از فروشگاه های معتبر اطراف محل زندگی شان مطلع شده و به واسطه بازی و دریافت کدهای تخفیف، به آن فروشگاه ها مراجعه و از آنها خرید کنند.

فروشگاه هایی(پذیرندگانی) هم که مجهز به پایانه فروشگاهی بانک رفاه باشند، قادر خواهند بود با استفاده از این فرصت نسبت به معرفی کسب و کار خود و ارائه تخفیفات ویژه به کاربران بازی، اقدام و به کسب و کار خود رونق ببخشند.
کاربران گرامی می توانند؛ جهت آشنایی بیشتر با محیط "رفاه شهر"، نسبت به مشاهده تریلر مربوطه در پورتال بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 313
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران