پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328065 تاریخ : 1397/01/29-11:08:42
,1,
بصیرت ناشی از خودباوری ، تهدید دشمنان را تبدیل به فرصت میکند

بصیرت ناشی از خودباوری ، تهدید دشمنان را تبدیل به فرصت میکند

دکتر تقی نتاج در بیست و ششمین همایش مدیران و معاونین بانک قوامین در سالن اجتماعات پاس قوامین با اعلام مطلب فوق گفت: یکی از رویکردهای کلان بانک در سال جدید اتکاء به خود یا خودباوری است. خودباوری یعنی ما به داشته های خود ایمان داشته باشیم و توانمندی خود را شناخته و آن را باور کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل بانک قوامین گفت: داشته های ما زیاد است و اگر از این داشته ها به درستی استفاده کنیم می توانیم بدون نیاز به دیگران به اهدافمان برسیم.

ایشان که در جمع مدیران کل استانهای تابعه و معاونین بانک و روسای ادارات مرکزی صحبت می کرد رویکرد دوم بانک در سال جدید را مدیریت هزینه ها دانست و گفت: در خصوص مدیریت هزینه ها  آموزه های دینی ما بر این امر تأکید دارد که هزینه های اضافی را حذف کنیم و این امر در علم روز اقتصاد نیز مطرح است. ایشان ادامه داد : هزینه های بیهوده در چنین شرایطی خیانت به ذی حقان سازمان است . بنابر این  فرصت و امکان هزینه های بیهوده هرگز وجود نخواهد داشت.
لازم به ذکر است بیست و ششمین همایش معاونین و مدیران  ادارات مرکزی و شعب استانها با موضوع نقش بانک در تحقق  شعار سال 1397 (حمایت از کالای ایرانی) بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین ماه به مدت دو روز در سالن اجتماعات باشگاه پاس قوامین با حضور مدیران کل استانها و معاونین  و مدیران ادارت مرکزی در حال برگزاری است.
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران