پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189025 تاریخ : 1395/02/08-11:27:41
,11,17,
بسته شدن پرونده مسکن مهر پرند تا پایان سال به2 شرط

مدیرعامل شهر جدید پرند خبر داد

بسته شدن پرونده مسکن مهر پرند تا پایان سال به2 شرط

مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: ‌30 هزار واحد مسکن مهر پرند باقی مانده که دارای متقاضی است و در صورت تکمیل آورده های متقاضیان و ارائه خدمات آب و برق دستگاه های مربوطه، در سال 95 پرونده مسکن مهر در شهر جدید پرند بسته خواهد شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , علی اکبر طاهری گفت :‌ حدود 95 هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند ساخته می شود و تا به امروز حدود 58 هزار واحد با همه امکانات و زیرساخت ها واگذار شده است.

وی افزود :‌30 هزار واحد هم باقی مانده و دارای متقاضی است و در صورت تکمیل آورده های متقاضیان و ارائه خدمات آب و برق دستگاه های مربوطه در سال 95 پرونده مسکن مهر در شهر جدید پرند بسته خواهد شد .

طاهری با اشاره ه 7 هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر پرند گفت:از طریق رسانه ها آگهی فروش این واحدها اعلام شد و برطبق دستور العمل ابلاغی در سایت شرکت عمران و بهسازی شهر جدید پرند قرار دادیم تا متقاضیان نام نویسی کنند و پروژه آنان مشخص شود.

طاهری تاکید کرد: قیمت مسکن مهر فاقد متقاضی را هم بررسی و قیمت نهایی را اعلام کردیم.

وی افزود : ‌برخی طرح های فاقد متقاضی 30 تا 70 درصد تکمیل و با تسهیلات بانکی ساخته شده است و با ثبت نام و تکمیل واریزی طرح کامل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند افزود :‌ برنامه زمان بندی از طریق پیمانکاران اعلام شده است و امیدواریم تا اواخر اردیبهشت به صورت تدریجی واگذاری ها صورت گیرد.

طاهری ادامه داد : تا پایان امسال 30 هزار واحدی را که عضو داریم تکمیل و واگذار می کنیم.

وی افزود :‌ طبق دستوری که مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برای کمک به بحث های زیرساخت ها داد ، پارسال نزدیک به 60 میلیارد تومان از اراضی که در اختیار بوده تهاتر کردیم و بخشی از شبکه آب رسانی و شهر پرند انجام خواهد شد.

طاهری تاکید کرد:‌ در دولت تدبیر و امید بنابراین است که هیچ مسکنی بدون زیرساخت ها واگذار نشود و و باید بسته خدماتی نصب و شماره سریال از طریق نظام مهندسی انجام شود تا اتصال گاز صورت گیرد.

وی درباره توافق سازمان بهزیستی و شرکت عمران بهسازی پرند درباره واگذاری واحدهای فاقد متقاضی گفت: هزار واحد برای واگذاری به سازمان بهزیستی را توافق کردیم و طرح ها مشخص شد و با توجه به اینکه نیازمند تامین اعتبار است باید نام نویسی انجام و تکمیل شود.

طاهری افزود : ‌افرادی که 2 تا معلول تحت پوشش دارند 25 تا 30 میلیون تومان وام بلاعوض از طریق سازمان بهزیستی می گیرند و 30 میلیون تومان که ما در طرح مسکن مهر بابت تسهیلات واگذار می کنیم تا این افراد پرداختی نداشته باشند و گروه بعدی کسانی هستند که به صورت عادی تحت پوشش بهزیستی هستند تا 8 میلیون تومان وام بلاعوض می گیرند.

وی افزود : ‌ارگان های مختلفی برای مسکن های فاقد متقاضی مراجعه کردند و همچنین 1300نفر مراجعه کردند و با تحویل مدارک می توانیم پالایش اولیه را انجام دهیم و در مرحله بعد به بانک معرفی می کنیم .

طاهری تاکید کرد: پرونده مسکن مهر را با 95 هزار واحد تمام می کنیم .

وی افزود : شهر جدید پرند با سابقه 25 ساله ،‌ 16 مدرسه دولتی داشت و در بحث مسکن مهر مدرسه ای ساخته نشده بود که به دستور اقای آخوندی در بهمن 93 ساخت 21 مدرسه اغاز شد که 11 مدرسه را شهریور 94 تکمیل کردیم و تحویل دادیم.

طاهری افزود : 10 مدرسه آماده شده و ماه های آینده تحویل داده خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران