پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267643 تاریخ : 1395/12/14-17:08:32
,2,
برگزاری همایش عملکرد ادارات امور شعب منطقه یک کشور

برگزاری همایش عملکرد ادارات امور شعب منطقه یک کشور

همایش بررسی عملکرد سال جاری و تبیین برنامه عملیاتی سال 1396 ادارات امور شعب بانک ملی ایران در منطقه یک کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، همایش یک روزه ادارات امور شعب منطقه یک کشور با حضور برات کریمی و غلامرضا پناهی اعضای هیئت مدیره بانک ، حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک و جمعی از مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات کل و ادارت امور مربوطه در اصفهان برگزار شد. 

در این همایش کریمی طی سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه بانک ملی ایران در اقتصاد ایران اسلامی و اهمیت شعب منطقه یک کشور ، توجه به برنامه ریزی در بخش های مختلف بانک از جمله منابع, مصارف و بخصوص وصول مطالبات را الزامی دانست . 
وی موفقیت های بانک ملی ایران را علی رغم مشکلات ، در خور توجه دانست و لزوم توجه به افزایش در آمد های غیر مشاع را خواستار شد و بر برنامه ریزی جهت تلاش هر چه بیشتر در سال آینده تاکید کرد. 
همچنین در این همایش پناهی ضمن تشریح بخش هایی از نظام بانکداری بین المللی بر بومی سازی و استفاده از نقاط قوت سیستم بانکداری بین المللی تاکید و لزوم پشتیبانی از بخش های تولیدی و تدوین استراتژی های نوین بازاریابی را با توجه به پتانسیل های وسیع و نا محدود بانک ملی ایران خواستار شد. 
وی در ادامه برنامه اساسی بانک ملی ایران را کمک به اقتصاد کشور دانست و گفت : برای دستیابی به رسالت اصلی بانک ، افزایش بهره وری در همه عوامل تولید از جمله نیروی انسانی، تکنولوژی و مدیریت هزینه لازم است . 
عضو هیات مدیره حجم گردش نقل و انتقال وجوه ارزی در واحد های ارزی بانک ملی ایران را بالغ بر هفت میلیارد دلار اعلام و از صدور بیش از سی هزار پیام سوییفتی توسط واحد های بانک خبر داد. همچنین وی توجه به اعتبارات اسنادی و اعطای تسهیلات ارزی از منابع داخلی ارزی بانک در سال آینده را از برنامه های جناح ارزی بانک اعلام کرد . 
همچنین محمدنور آزادی مدیر امور منطقه یک کشور نیز در سخنان خود ، اصول اساسی مطالبه گری و پاسخگویی در چهارچوب اختیارات تفویضی را لازمه مدیریت دانست و توجه به روندی را که بانک در سالیان متمادی تا کنون طی نموده برای تدوین برنامه ها و راهبرد های اساسی الزامی دانست. 
در این همایش که مدیران امور مجلس و شعب تهران و همچنین روسای ادارات کل سازمان و روش ها ، خارجه و سرمایه انسانی نیز حضور داشتند ، رئیس اداره امور شعب استان اصفهان گزارشی از عملکرد اداره امور شعب این استان بیان کرد و در ادامه مسئولان و کارشناسان حاضر در جلسه ، به بررسی و تبادل نظر در خصوص عملکرد بخش های مربوطه پرداختند . 
در پایان این همایش از استان های لرستان، آذربایجان غربی ، اصفهان ، البرز ، کرمانشاه و زنجان که در بخش های مختلف رتبه برتر را کسب کرده بودند تقدیر شد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 389
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران