پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310563 تاریخ : 1396/09/18-15:03:11
,1,
برگزاری دوره آموزشی هوش تجاری و داده کاوی در بانک رفاه

برگزاری دوره آموزشی هوش تجاری و داده کاوی در بانک رفاه

دوره آموزشی هوش تجاری و داده کاوی در حوزه بانکداری با حضور دکتر سهمانی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و روسای بانک رفاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ در این دوره آموزشی دکتر جمال شهرابی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیرکنفرانس های داده کاوی ایران به بررسی مقدمات هوش تجاری و داده کاوی در حوزه بانکداری و همچنین ضرورت ها و مزایای استقرار این سیستم در نهادهای مالی و خدماتی پرداخت.

هوش تجاری مجموعه توانایی ها، فناوری ها، ابزارها و راهکارهایی است که به درک بهتر مدیران از شرایط کسب و کار کمک می کند. ابزارهای هوش تجاری، دیدگاه هایی از شرایط گذشته، حال و آینده در اختیار مدیران و تصمیم گیران سازمانی قرار می دهد.
مواردی از قبیل بازاریابی، مدیریت ریسک، تشخیص تقلب، مدیریت پورتفولیو، مبادلات اوراق بهادار، مبارزه با پولشویی، داشبوردهای مدیریتی و کارت امتیازی متوزان از جمله کاربردهای هوش تجاری و داده کاوی در صنعت بانکداری به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 419
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران