پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279825 تاریخ : 1396/02/31-08:28:56
,3,
برنامه‌ریزی عملیاتی برای پیگیری جدی مطالبات

مدیر ناحیه یک مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن تاکید کرد:

برنامه‌ریزی عملیاتی برای پیگیری جدی مطالبات

مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن گفت : اولویت شعب برنامه‌ریزی عملیاتی برای وصول مطالبات و جذب حداکثری مشتریان باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از عباس فرید زاده در جمع روسا و معاونان سرپرستی یک تهران اظهار کرد: پیگیری مطالبات معوق یک روز به بالا موجب کاهش رشد مطالبات می‌شود.

وی  با اشاره به تأثیرات آموزش رو در رو برای همکاران به‌منظور وصول مطالبات افزود: روسا و معاونان شعب به‌عنوان نماینده ثامن باید الگوی مناسب برای هر یک از نیروهای جوان باشند و با آموزش و گسترش تجربیات خود پرورش نیروهای جوان را مدنظر قرار دهند.

فریدزاده جذب منابع از طریق مشتریان جدید را یک برنامه هدفمند دانست و اضافه کرد : باوجود طرح‌های متنوع که برای مشتریان موسسه طراحی و پیاده‌سازی شده است، هر یک از شعب با مسئولیت‌پذیری بتوانند منابع  ارزان‌قیمت بیشتری را جذب کنند.

ناصر سیفی سرپرست مدیریت شعب یک تهران نیز در این جلسه گفت: نگاه هر شعبه یک بانک باید در سطح شعب عملی شود.

وی پیگیری جدی مطالبات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک با برنامه‌ریزی  مدون، عملیاتی و تقسیم‌کار می‌توان سرعت وصولی‌ها را بالا و تحقق اهداف و سیاست‌های ثامن را شاهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 392
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران