پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293039 تاریخ : 1396/05/29-10:37:40
,3,
برنامه ریزی برای جذب منابع و وصول مطالبات

برنامه ریزی برای جذب منابع و وصول مطالبات

مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن گفت: نام و عملکرد موسسه اعتباری ثامن بیشتر از پیش مورد توجه عموم قرار گرفته است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، رضا بدر طالعی در جمع روساء و معاونان شعب سرپرستی یک تهران اظهار داشت: در شرایط فعلی بازار بانکی، بازاریابی و ارتقاء دانش کارکنان مهمترین مقوله ای است که باید بدان توجه شود.

مدیر ناحیه یک همچنین از نقش هر یک از شعب در راستای تکریم و اعتماد سازی مشتریان سخن گفت و افزود: مشاوره صحیح و راهنمایی های لازم به مشتریان موجب اعتماد سازی و ایجاد آرامش در شعب می شود.

وی پیگیری جدی مطالبات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مستمر و عملیاتی با تقسیم‌کار می‌تواند سرعت وصولی‌ها را بالا برده و رسیدن به اهداف و سیاست‌های را تسهیل کند.

ناصر سیفی سرپرست مدیریت شعب یک تهران نیز در این جلسه با ارائه اطلاعات آماری از روند کاری شعب، وصول مطالبات، مشتری مداری،حفظ مشتریان و جذب مشتریان جدید، افزود: بدون شک تا به امروز عملکرد مثبت ثامن باعث شگفتی شبکه بانکی و رقبا شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران