پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267807 تاریخ : 1395/12/17-16:50:41
,1,
باید سطح دانش و مهارت حرفه ای خود را ارتقاء دهیم

باید سطح دانش و مهارت حرفه ای خود را ارتقاء دهیم

نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان با حضور معاون اعتبارات و بین الملل برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، ایرج نیک اختر- معاون اعتبارات و بین الملل بانک - ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، اظهار داشت: اگر محیط شعبه محیطی عاطفی و نشاط آور باشد و این رابطه در بین همکاران مستحکم تر شود تاثیر مطلوبی در تعامل با مشتریان خواهد داشت.

معاون اعتبارات و بین الملل در ادامه تصریح کرد: دو ویژگی بارزی که انسان های موفق را نسبت به بقیه متمایز کرده، ثبات قدم و استقامت در کارهاست لذا ضرورت دارد پیوسته این ویژگی ها را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

وی خدمت به خلق را نعمتی برشمرد که نصیب هر کسی نمی شود و خاطر نشان کرد: باید قدر این نعمت الهی را دانست و از فرصت بوجود آمده به نحو شایسته استفاده نمود.

نیک اختر با تاکید بر توجه ویژه به دو مولفه نظارت و کنترل، اظهار داشت: همواره باید دانش پذیر باشیم و دانش و مهارت های حرفه ای خود را ارتقا دهیم و به داشته های فعلی خود اکتفا نکنیم.

وی در پایان با اشاره به برخی ویژگی های بانکداری بدون ربا و نحوه پرداخت تسهیلات، بیان کرد: تسهیلات را باید در چارچوب قوانین شرع مقدس، ضوابط بانک و در مسیر تولید و شکوفایی جامعه ارائه دهیم و زمینه مصرف تسهیلات به مشتری باید مشخص باشد. 

گفتنی است معاون اعتبارات و بین الملل و هیئت همراه در این سفر از کارخانه تولید ویتامین E در شهرک صنعتی آق قلا  بازدیدکردند این بازدید در راستای تامین مالی و راه اندازی فاز دوم این کارخانه که تولید مواد اولیه داروسازی، غذایی و بهداشتی را در دستور کار دارد صورت گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران