پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263657 تاریخ : 1395/10/15-09:11:43
,10031,
باید سخاوتمندانه امکانات رشد کودکان را فراهم کنیم

باید سخاوتمندانه امکانات رشد کودکان را فراهم کنیم

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تنها با نیت خیر نمی‌توانیم کار تعلیم و تربیت را به پیش ببریم بلکه باید امکانات رشد را سخاوتمندانه فراهم و شرایط را هموار سازیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،رضوان حکیم‌زاده در آیین معارفه‌اش به عنوان سرپرست معاونت آ‌موزش ابتدایی که در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان برگزار شد، اظهار داشت: ارزش خدمت در دوره ابتدایی با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست زیرا معلمان و مربیان این دوره تحصیلی، بیشترین سهم را در تربیت انسان دارند.

حکیم زاده افزود: به عنوان متولیان تعلیم و تربیت باید شرایط رشد و تربیت را برای انسانی که قرار است خلیفه الله باشد، فراهم کنیم زیرا مهم‌ترین مرحله تربیت و رشد انسان در دوره ابتدایی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان ابتدایی بسیار بالاست، زیرا با افزایش سن، انسان تحت تأثیر دیگران و باورهای مختلف، خلاقیت خود را از دست می‌دهد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی خاطرنشان کرد: تنها با نیت خیر نمی‌توانیم کار تعلیم و تربیت را به پیش ببریم بلکه باید امکانات رشد را سخاوتمندانه فراهم و شرایط را هموار سازیم.

وی بهترین فصل زندگی انسان را دوران کودکی دانست و افزود: باید تلاش کنیم تربیت انسان خلیفه الله  به نحو احسن انجام گیرد.

پ



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران