پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267750 تاریخ : 1395/12/16-11:37:15
,2,17,
بانک صنعت و معدن از پیشگامان عرصه‌ توسعة صنعتی کشور است

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

بانک صنعت و معدن از پیشگامان عرصه‌ توسعة صنعتی کشور است

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از دو واحد صنعتی صنایع غذایی مینو شرق و پلیمر پاکت پرند زاهدان که ازتسهیلات بانک صنعت و معدن بهره مند شده اند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، در این بازدید ها نعمت زاده فعالیت های این بانک را به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته کشورمان مورد قدردانی قرار داده وتاکید کرد: من از عملکرد بانک صنعت و معدن در توسعه صنعت و رونق تولید بسیار راضی هستم ، این بانک از پیشگامان عرصه‌ توسعة صنعتی کشور است.

وی حمایت بانک صنعت و معدن را از صنایع کوچک و متوسط را نشان دهنده استراتژی دانش محور این بانک برای توسعه صنعتی کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد که رشد این صنایع موجب افزایش میزان اشتغال در مناطق مختلف کشور شود.
 نعمت زاده توان کارشناسی بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات به طرح‌های صنعتی را عاملی دانست که جایگاه ویژه‌ای به آن در نظام بانکی کشور می‌بخشد و سبب می شود تا نقش خود را به عنوان یک بانک توسعه ای به خوبی ایفا کند.
بنا به این گزارش شرکت صنایع غذایی مینوشرق ، تولید کننده انواع بیسکوئیت ، کراکر ، پفک و تافی شکلاتی ، مبلغ 700 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش از بانک صنعت و معدن دریافت کرده و برای 250 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.
شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان نیز که با میزان 60 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت از محل منابع بانک صنعت و معدن و 4 میلیون و 2000 هزار یورو تسهیلات ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک ، پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید خواهد کرد به زودی راه اندازی می شود و زمینه اشتغال مستقیم برای 160 نفر را فراهم خواهد ساخت.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان سیستان و بلوچستان حدود 2633 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران